• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG-tråden

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Börjar det inte bli dags för en gtg i slutet av augusti/ början av september? Det var ju sjukt länge sedan, det har ramlat in en del riktigt coola pannor och den här coronaskiten verkar ju ändå inte blåsa över. Vi får helt enkelt träffas med munskydd, gummihandskar och handsprit. Om intresset finns så kan jag styra upp.
Absolut, jag är på om datumet fungerar för mig.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Shots fired!
En rolig anekdot är att jag faktiskt aldrig var ute efter nån panna innan jag blev erbjuden en i byte.. Så jag har aldrig varit nån rookie utan Panna, däremot är jag fortfarande rookie. Med Pannor. ;)
En till rolig anekdot är att jag kom in på Panerai exakt likadant. Hade knappt tittat på de innan men blev erbjuden en 005 som inbytte mot en annan klocka som jag ville sälja.
Så nu är vi här fyra Panerai senare :)
(Varav två är kvar)
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
En till rolig anekdot är att jag kom in på Panerai exakt likadant. Hade knappt tittat på de innan men blev erbjuden en 005 som inbytte mot en annan klocka som jag ville sälja.
Så nu är vi här fyra Panerai senare :)
Kul! Man skall aldrig säga aldrig i denna hobby. Jag är uppe i 3 totalt men jag har bara sålt en..
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Är det bara jag som visste precis vad jag ville ha och gick från en Axcent till en Panerai (i drömmen, det blev Magrette och annat liknande innan pengarna fanns)? Och hade två stycken på mitt första GTG... :)

Det har blivit sjukt många pannor sen dess.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Får jag föreslå ett datum? 26:e aug. Onsdag om exakt tre veckor så nog med tid för er att fixa barnvakt, hundvakt, kattvakt eller vad det nu kan vara eller övertala eventuell respektive att ni får gå ut.
 

Caravelle33

Vacheron
Så mina förslag på datum är 24/8 dvs en måndag, 27/8 en torsdag (alla gtg jag har varit på har varit på en torsdag), 3/9 också en torsdag. Fyll på med ert nick dom dagar som funkar för er.
Edit läste precis om 26/8 och slängde med det också
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Så mina förslag på datum är 24/8 dvs en måndag, 27/8 en torsdag (alla gtg jag har varit på har varit på en torsdag), 3/9 också en torsdag. Skriv vilka dagar som skulle kunna passa er.
Och alltid någon som inte kan för det är på en torsdag, av oförklarlig anledning.
Men allt mellan 24e och 27e är helt ok för mig.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan både 24 och 27 med reservation för vad jobbet har hittat på nästa vecka när jag kommer tillbaka.
 

Cabooz

Panerai
Har jag tolkat det rätt som att en rookie utan panna får komma? :) (Har haft en pam048 iofs om man kan räkna det som en panerai)
 
Topp