• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG-tråden

azcii

Patek
2-Faktor
Vi borde skapa en PM-tråd med intresserade och diskutera där.. och fylla på den allt eftersom såklart
 

azcii

Patek
2-Faktor
Paparazcii på G

IMG_20200827_170509.jpg
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Åh herre gud vilka klockor! Får man lov nästa att klämma lite nästa gång en GTG går av stapeln i den större staden?

Tycker Panerai är balla och har haft en liten crush i typ 3 år. Men då referenserna (för en oinsatt som mig) är lite knepiga att hålla isär samt att få möjligheten att klämma på så blir svårt att veta vart man ens börjar... ;P
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Åh herre gud vilka klockor! Får man lov nästa att klämma lite nästa gång en GTG går av stapeln i den större staden?

Tycker Panerai är balla och har haft en liten crush i typ 3 år. Men då referenserna (för en oinsatt som mig) är lite knepiga att hålla isär samt att få möjligheten att klämma på så blir svårt att veta vart man ens börjar... ;P
44mm Luminor, typ 914 eller 112. Varsågod. :D
 

Nedro

Panerai
2-Faktor

Caravelle33

Vacheron
Jo sett den,
Men tror att jag är ute efter en sandwich dial. denna har väl en utgröpt och fylld tavla?

Är ju detta som är så svårt. Men samtidigt kanske det som gör att ni alla tycker det är så skoj med Panerai. Det finns så mycket små grejjer som man kan byta ut. Men svårt att hitta en ref som prickar alla.
Vill du ha 45 eller 47?
 
Topp