• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG-tråden

Caravelle33

Vacheron
Fast jesus f-ing christ 😳
Om man är minsta troende, vill se tecken osv i vardagen fick jag precis svaret på min fråga!! Inlägget ovan, angående submersible, var nr 682 på klocksnack!! Det måste ju betyda nånting.
D12333D9-DAC9-4F6E-9854-AA188898DAC6.jpeg
Den här borde väl vara i din härad rent geografiskt.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Den här borde väl vara i din härad rent geografiskt.
Absolut. Geografin stämmer bra. Det är dessvärre brist på stålar just nu. Behöver nog spara ett litet tag till innan jag kan leta mer seriöst.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag är med största sannolikhet på. Måste stämma av med frugan ang hennes plugg bara. Och givetvis status i barnens skola då den varit stängd pga coronautbrott i personalen. Vi alla är symptomfria hemma men hela familjen testades imorse just in case. Lutar åt att jag hämtar hem min 390 från service nu på fredag. Och mitt OEM bund. Men frågan är om man törs ta med bundet pga rånrisken...
 
Topp