• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG-tråden

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Så, då är jag och Mårt överens om att det blir zoom GTG torsdagen den 21 januari. 18.30!

Nu finns alltså chansen att snacka lite Panerairelaterat skit om vad som varit och komma skall.

PM:a mig om ni ska vara med så får ni inloggningsuppgifter skickade till er när det närmar sig. Ni som vill auktionera ut band, merch eller annat Panerairelaterat till förmån för BCF lägger ut dessa med beskrivning här i tråden!

2C409B94-EED3-4470-B110-C99B46137436.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
Så, då är jag och Mårt överens om att det blir zoom GTG torsdagen den 21 januari. 18.30!

Nu finns alltså chansen att snacka lite Panerairelaterat skit om vad som varit och komma skall.

PM:a mig om ni ska vara med så får ni inloggningsuppgifter skickade till er när det närmar sig. Ni som vill auktionera ut band, merch eller annat Panerairelaterat till förmån för BCF lägger ut dessa med beskrivning här i tråden!

2C409B94-EED3-4470-B110-C99B46137436.jpeg
Fan jag kanske kan då.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Så, då är jag och Mårt överens om att det blir zoom GTG torsdagen den 21 januari. 18.30!

Nu finns alltså chansen att snacka lite Panerairelaterat skit om vad som varit och komma skall.

PM:a mig om ni ska vara med så får ni inloggningsuppgifter skickade till er när det närmar sig. Ni som vill auktionera ut band, merch eller annat Panerairelaterat till förmån för BCF lägger ut dessa med beskrivning här i tråden!

2C409B94-EED3-4470-B110-C99B46137436.jpeg
Grymt :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Som sagt, påminnelse, hrmm, hrmm dra ett PM till mig så får ni inloggningsuppgifterna skickade i separat tråd.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tyckte det gick riktigt bra att träffas igår! Ni som var med, hur många tror ni man skulle kunna vara samtidigt innan det blir för surrigt?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Lysande idé med digitala gtg. 🤗 Det skulle kunna utvecklas ytterligare. T ex för att möta de som är intresserade av Panerai och behöver hjälp med att tippa över. Hoppas den här modellen får större spridning på KS. All heder till initiativtagarna.
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Topp