emilarne
Silver
Är från Lund ursprungligen men studerar i Uppsala, är intresserad. Kan inte bidra med så mycket i klockväg men väl lite gott snack förhoppningsvis!![]()
Kan vi spika dig också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är från Lund ursprungligen men studerar i Uppsala, är intresserad. Kan inte bidra med så mycket i klockväg men väl lite gott snack förhoppningsvis!![]()
Någon som orkar åka upp från sthlm?
Ska kolla lite tåg och sånt så man inte blir kvar i Uppsala över natten. Uppdatera tråden fortlöpande om var/när/hur så återkommer jag.
Är det den låga tegelbyggnaden vid stationen som menas?
Kan vi spika dig också?så kan vi kladda ner den 7:e på stationen i filofaxen
Ska kolla lite tåg och sånt så man inte blir kvar i Uppsala över natten. Uppdatera tråden fortlöpande om var/när/hur så återkommer jag.
Se mig som bekräftad också!
SL-pendeln går i vart fall till 0026 (samma som mäsrsta pendeln fast viker av i upplandsväsby via arlanda om jag inte minns fel, 55 min till centralen,) SJ kör till 2210 (38 min till centralen). Så Stockholmarna i norrort har inget att skylla på =)
Stationen har den praktiska hemsidan http://www.stationen.se/. bordsbokning är nog bra då det brukar vara svårt att få bord (kanske främst fredag och helgdag) Puben (kallas London) är att föredra, men är lite osäker om det är bokningsbart där. resturangen (Paris tror jag) tar bokningar.
Parkeringshus finns på båda sidor av järnvägen strax intill stationen, alternativt ute parkering vid kommunhuset strax intill.
Behöver någon guidning så kan jag möta upp vid centralen i stockholm vid lämplig tid. Jobbar söder om stan så kommer passera hur som helst.
/F-L-P
Ska bara få tillåtelse av regeringen, så kan jag säga ja eller nej. (skämtåsido) ska bara kolla jobb schemat då det tydligen går enkelt att ta sig till uppsala
Ska bara få tillåtelse av regeringen, så kan jag säga ja eller nej. (skämtåsido) ska bara kolla jobb schemat då det tydligen går enkelt att ta sig till uppsala
Jag tänkte pendel dit och pendel hem
Någon som vet vad det kostar, om det nu kostar extra tillägg då man har SL kort
Jag har pratat med dem på stationen nu och jag bokade inget borde då det inte gick i baren, hade vi valt malsalen så hade vi behövs förboka mat. men det finns mat och dryck i baren och borde inte vara några problem med sittplatser. jag kommer att vara där från ca 18.
Jag bor på Clarion Gillet som inte ligger så längt därifrån så jag har nära att gå!
Om ni har några funderingar eller liknande så kan ni antingen ta upp det här eller skicka ett PM till mig![]()