• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Uppsala tis 7/5

CaptainOats

Patek
2-Faktor
P-A kommer jag ihåg som mannen med bund strap eller vad heter det ?
Du hade nån lemania med den på TTT träffen.
 

P-A

Sir Spamalot
Nja, ingen lemania, men denna skönhet.
Jag saknar den verkligen!

P1010805.jpg
 

max

Dancing Queen
Nja, ingen lemania, men denna skönhet.
Jag saknar den verkligen!
Den ligger i min klocklåda nu :) Säljaren tappade tyvärr bort varenda band så jag fick inga med klockan :(
Kan plocka med den om jag lyckas komma på tisdag, ser lite halvrökt ut med jobb men får se.
 
  • Like
Reactions: P-A

P-A

Sir Spamalot
Det blir då instagram från min sida.
jag kommer att lägga upp på #klocksnack
 

P-A

Sir Spamalot
Jag fick precis hem detta armband från Ebay men det passar inte på någon av mina klockor.
Så jag undrar om någon är intresserad att byta mot en öl på tisdag? Annars så lägger jag ut det på K&S.

MESH 16mm brett, 2,8mm tjockt. Långt nog åt mig och jag har inte små handleder.
1A596553-D40F-40EF-A34C-872AFC222F9B-7705-000008FF6D2432D3_zps5ce62273.jpg
 

emilarne

Cartier
Nu är det riktigt nära gubbar! Var det någon som skulle åka ned 17:11 tåget från Centralen? Ska vi kanske mötas upp i så fall? I så fall känns jag igen som den där med en massiv jetset på var arm :cigar:
 
  • Like
Reactions: P-A

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Själv har man åkt på en feting förkylning i Lördags.
Ligger o vilar i soffan får se hur läget är imorgon, hoppas att man blir bättre, annars är risken stor att man får avstå, riktigt tråkigt då jag sett fram emot gtgn.
 

emilarne

Cartier
Själv har man åkt på en feting förkylning i Lördags.
Ligger o vilar i soffan får se hur läget är imorgon, hoppas att man blir bättre, annars är risken stor att man får avstå, riktigt tråkigt då jag sett fram emot gtgn.

Unge man! Nu drar du en whiskey (isle) och snyter dig! En kapten böjer sig inte för en förkylning ;)
 

P-A

Sir Spamalot
Jag var på bergströms i dag och ordnade en give away som ska lottas ut på något sätt i morgon! :)

Så att ni vet och verkligen dyker upp!
 
Topp