emilarne
Silver
Absolut, där nere i sörland så är det väl mest histers och andra små saker så vad ska de då göra mot en 192cm, 120kg arg Hälsing! Så bord är nog inte några problem! hehe![]()
Nu vet jag hur jag ska känna igen dig också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, där nere i sörland så är det väl mest histers och andra små saker så vad ska de då göra mot en 192cm, 120kg arg Hälsing! Så bord är nog inte några problem! hehe![]()
P-A kommer jag ihåg som mannen med bund strap eller vad heter det ?
Du hade nån lemania med den på TTT träffen.
Du kommer vara på plats 18 va?
Nja, ingen lemania, men denna skönhet.
Jag saknar den verkligen!
![]()
Den ligger i min klocklåda nuNja, ingen lemania, men denna skönhet.
Jag saknar den verkligen!
Den ligger i min klocklåda nu
Kan plocka med den om jag lyckas komma på tisdag, ser lite halvrökt ut med jobb men får se.
Som jag förstår det så är det dessa personer som kommer att komma på vår underbara GTG
7 pers är en mycket bra start!
Säg till om jag har missat någon.
Fler är givetvis välkomna! Vi kommer att träffas i Uppsala på Stationen från kl 18.
P-A
F-L-P
CaptainOats
lex
emilarne
meuller
Jokkmokkswe
Själv har man åkt på en feting förkylning i Lördags.
Ligger o vilar i soffan får se hur läget är imorgon, hoppas att man blir bättre, annars är risken stor att man får avstå, riktigt tråkigt då jag sett fram emot gtgn.
Unge man! Nu drar du en whiskey (isle) och snyter dig! En kapten böjer sig inte för en förkylning![]()
Jag kommer tyvärr inte ifrån, barnvakten kunde inte imorrn![]()
ta med ungenJag kommer tyvärr inte ifrån, barnvakten kunde inte imorrn![]()