Inte än - ska bli kul att se vad det blir.Håller med. Har man gått ut med något pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte än - ska bli kul att se vad det blir.Håller med. Har man gått ut med något pris?
Håller med. Har man gått ut med något pris?
Klart rimligt och bra valmöjligheter. G är fortfarande prisvärda tycker jag.Guinand offer the watch for 1.998 EUR with a black leather-strap with ilumiating stitching.
It just looks great. you can order the watch with each housing you want (polished, pergestahlt, satiniert, left or right) and will produce not more than 50 pieces in total.
Ett rimligt pris tycker jag.
@Sennelier från 1879€ välj mellan destro/vanlig, blank, satinerad eller blästrad boett. Valjoux 7750.HS108 - Guinand Fliegeruhren
www.guinand-uhren.de
Den där är riktigt bra! Har faktiskt varit på jakt efter något nytt i lådan i ett par månader men kan inte bestämma mig. Ena dagen vill jag ha en flygare, nästa dag en dykare, sedan en allroundare, suck. Velig till tusen! Guinand är riktigt fina och framförallt prisvärda som du skrev. Håller fliken öppen, mycket intressant.@Sennelier från 1879€ välj mellan destro/vanlig, blank, satinerad eller blästrad boett. Valjoux 7750.
Prisvärt.
+20atm.Den där är riktigt bra! Har faktiskt varit på jakt efter något nytt i lådan i ett par månader men kan inte bestämma mig. Ena dagen vill jag ha en flygare, nästa dag en dykare, sedan en allroundare, suck. Velig till tusen! Guinand är riktigt fina och framförallt prisvärda som du skrev. Håller fliken öppen, mycket intressant.