• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guinand

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Guinanden och jag kämpar på med sommarjobb. Snart ska klockan få uppleva fjällen igen för andra gången.
F086BD0C-D43F-4298-BC33-5BE1DAC37F91.jpeg
 

Agsa

Omega
2-Faktor
Tack :)
Möjligen för längesen men ingen i nuvarande sortiment.
De flesta har ett kupat safirglas så de anävnder nog samma glas till många modeller.

Är ju säkert som du skriver, Har ett starkt villhöver behov av en svart kronograf och starfighter 2 ligger högt up på listan, så skulle var ett snabbt köp om den gick att få med plexi 👌 Men tänker man kan ju alltid skriva och fråga, men hade ju känts lite mer hoppfullt om dem hade någon modell i nuvarande sortimentet 😅
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Är ju säkert som du skriver, Har ett starkt villhöver behov av en svart kronograf och starfighter 2 ligger högt up på listan, så skulle var ett snabbt köp om den gick att få med plexi 👌 Men tänker man kan ju alltid skriva och fråga, men hade ju känts lite mer hoppfullt om dem hade någon modell i nuvarande sortimentet 😅
Du kan alltid fråga men tror tyvärr svaret blir nej :)
Mathias börjar bli lite restriktiv att customiza(?) då det tar alldeles för mycket tid.
När jag beställde min GMT med satinerat hus och klassik visarna tog det 11 veckor.
(Nu finns den modellen).
 

Agsa

Omega
2-Faktor
Du kan alltid fråga men tror tyvärr svaret blir nej :)
Mathias börjar bli lite restriktiv att customiza(?) då det tar alldeles för mycket tid.
När jag beställde min GMT med satinerat hus och klassik visarna tog det 11 veckor.
(Nu finns den modellen).
Som du skriver är det nog kört😅 och man kan ju förstå att han vill hålla det så mycket han kan inom ramarna ☺️ men få suga på det lite till 😄 Hade varit väldigt kul att komplitera ”samling” med en Guinand 😊
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Som du skriver är det nog kört😅 och man kan ju förstå att han vill hålla det så mycket han kan inom ramarna ☺️ men få suga på det lite till 😄 Hade varit väldigt kul att komplitera ”samling” med en Guinand 😊
Det tycker jag du kan göra ändå :)
Ett av få märken som inte tokhöjt sina priser.
Sen jag köpte min för tre år sedan har den gått upp med 6% i euro.
1701242853326.png
 

Agsa

Omega
2-Faktor
Det tycker jag du kan göra ändå :)
Ett av få märken som inte tokhöjt sina priser.
Sen jag köpte min för tre år sedan har den gått upp med 6% i euro.
1701242853326.png

Tycker det överlag är ett sympatiskt märke, och som du skriver är det ju beundransvärt att dom inte följer på trenden att höja priserna som galningar😅
Bara synda att sek är så svag 😅 Gör ju ont när 2065euro inte längre är runt 20k utan 24k 😅 Men ska se vad det blir, Ska försöka hålla mig lite lungt nu innan jul 🎅
 
Topp