Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk om de kunde göra en typ svart/vit med de lilla gråa kanten som i den limiterade.Man blir ju lite sugen på en Werksfahrer när man ser denna feta bild i en gammal Porsche
Jämfört med "orginalet"(?) är den ju ett fynd.Man blir ju lite sugen på en Werksfahrer när man ser denna feta bild i en gammal Porsche
Det var ju skitsnyggt på det bandet. Bekvämt?
Jajemen.Det var ju skitsnyggt på det bandet. Bekvämt?
Har du beställt?Ett längre inlägg från Guinandgurun Oliver om Guinands nya dykare.
Guinand G44 Deepwave
Es sieht bei vielen Divern halt ganz gut aus, die kontrastierende Hervorhebung auf der Lünette. Wenn es dafür keinen wirklichen Grund gibt, empfinde ich die fehlende 10 als nur noch seltsamer :)uhrforum.de
Näe - den var inte så spännande som jag hade hoppats på....Har du beställt?
Snyggt!Ny krokodil till 21an.
Tack! Nöjd.Snyggt!
Den där sitter ruggigt bra på din arm
Sportigt med kanvas. Inte tokigt alls.Den här är inte heller så tokig
Låset med quickset funkar till även till andra modeller, trodde det bara var till dykaren.
Testar mobilen, nån fördröjning på 2 sekunder, gäller att hålla still.
TackOtroligt snygg du som har lite koll på Guinand, Har dom någon modell med plexi/haselit ?
Tack
Möjligen för längesen men ingen i nuvarande sortiment.
De flesta har ett kupat safirglas så de anävnder nog samma glas till många modeller.
Du kan alltid fråga men tror tyvärr svaret blir nejÄr ju säkert som du skriver, Har ett starkt villhöver behov av en svart kronograf och starfighter 2 ligger högt up på listan, så skulle var ett snabbt köp om den gick att få med plexi Men tänker man kan ju alltid skriva och fråga, men hade ju känts lite mer hoppfullt om dem hade någon modell i nuvarande sortimentet
Som du skriver är det nog kört och man kan ju förstå att han vill hålla det så mycket han kan inom ramarna men få suga på det lite till Hade varit väldigt kul att komplitera ”samling” med en GuinandDu kan alltid fråga men tror tyvärr svaret blir nej
Mathias börjar bli lite restriktiv att customiza(?) då det tar alldeles för mycket tid.
När jag beställde min GMT med satinerat hus och klassik visarna tog det 11 veckor.
(Nu finns den modellen).
Det tycker jag du kan göra ändåSom du skriver är det nog kört och man kan ju förstå att han vill hålla det så mycket han kan inom ramarna men få suga på det lite till Hade varit väldigt kul att komplitera ”samling” med en Guinand
Det tycker jag du kan göra ändå
Ett av få märken som inte tokhöjt sina priser.
Sen jag köpte min för tre år sedan har den gått upp med 6% i euro.