Superfin!En Zenith till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superfin!En Zenith till.
Fantastisk!Kör också min 18k Zenith sedan igår
Svårt att toppa den där!
Multicitat?Svårt att toppa den där!
Din är iof roligare men min har åtminstone varit min pappas, troligen ifrån 1971 och i gott skick.Superfin!
Ja;-)Multicitat?
Superkul att det är arvegods! Hade utan vidare kunnat bli min årsklocka!Din är iof roligare men min har åtminstone varit min pappas, troligen ifrån 1971 och i gott skick.
Har till och med kvittot sparat på köpet.Superkul att det är arvegods! Hade utan vidare kunnat bli min årsklocka!
Helt rätt, men kedja fast godbiten ordentligt!Ska man flugfiska med canespö är väl det enda rätta att klockan man tar med är en guldsavonett.
Så har åtminstone jag förstått etikettsreglerna
Jajamän. Extra tjock kedja.Helt rätt, men kedja fast godbiten ordentligt!
Riktigt maffig!
Läääckert!!
Wow! Brutalt underbar!Inget för den diskrete.
Superfin! Precis min typ av klocka. Har en kompis med liknande estetik!
Superfin! Precis min typ av klocka. Har en kompis med liknande estetik!
Ja, solid men får nog kalla det guldguld även om det går lite åt det svenska rödguldet i ton. Ja Zenith har gjort väldigt mycket olika saker! Din ser ut att vara helguld också, t.o.m. tavlan! Edit: Nu när jag jämfört den med andra guldur, så skulle jag säga rosé. Det säger min urmakare också;-)Den var kul. Är den solid? Såg nästan ut som rosé. Har inte vetat så mycket om Zenith mer än alla klockor jag sett här på forumet men de verkar ha en diger katalog med allt möjligt. Spännande märke.
Går det att få se framsidan på den där? Ser ju knappt sliten ut alls på baksidan!
Wonderful! Distinct design and as you say fantastic condition!Yes, "hardly worn" is correct. I found it at a Swiss watch fair a few years ago. It is especially gratifying to hold an 18k watch from that period that looks and feels as if it only recently left the factory.
Så fin den blev med nytt glas! För visst är det den som @Anders Forsberg hjälpte dig att identifiera? Riktig klass på den helguldaren!Omega ref. 14708 61
Så fin den blev med nytt glas! För visst är det den som @Anders Forsberg hjälpte dig att identifiera? Riktig klass på den helguldaren!