Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varken solitt guld i klockan eller länken, men gillar guldmesh till guldklockaHar precis börjat knarka guld...
IWC Cal 852 från 55 i 18k
Vill gärna se fler bilder på vintage guld på länk. Hit me
Superfin! Jag tycker framsidan är grym också! Troligen ett verk i 26x-serien eftersom den har subsekundSlog till på den här i förra veckan. Omega Seamaster i 14k med subsekund. Cal 285 (tror jag..) älskar baksidan mer än framsidan
Bra bandhorn
Guldhögen växer...18k Omega dubbel
Sjukt snyggt med den blåa tavlan till guldet! Och asymmetrisk isat bandhorn är hur coolt som helst!
Kul att du gillar den! Är också väldigt svag för det, även om det är custom made. En av mina få keepers faktiskt.Sjukt snyggt med den blåa tavlan till guldet! Och asymmetrisk isat bandhorn är hur coolt som helst!
Är detta en IWC? Vad heter modellen?
Ingen IWC, disco a la Lucien Piccard.Är detta en IWC? Vad heter modellen?
Min blygsamma lilla guldsamling
Guldhögen växer...
Sorry för lite dubbelpostande
Tack! Gillar den mktFin Eska!
Påminde lite om denna. Vet dock inte vad modellen heter.Ingen IWC, disco a la Lucien Piccard.
Du är förlåten med tanke på den fina guldhögen;-) Du har fin bredd på guldet; jag staplar mer högt och smalt!Guldhögen växer...
Sorry för lite dubbelpostande
Snygg! Har en tvilling till den, dock guld- pläterad, lite Omega "fat lugs" över den
Connie 2648, kal 352Rg, 18K
Grymma guldkronometrar du radar upp Tavlan på Connien är grym men Zenithen är klart på min top 10 kaliber 135 jag sett, och jag har sett en hel delDenna Zenith verkar också vara av guld.