Tackar.93160 har solida ändlänkar som inte är avtagbara. Så praktiskt nej, inte utan att permanent modifiera länken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar.93160 har solida ändlänkar som inte är avtagbara. Så praktiskt nej, inte utan att permanent modifiera länken.
En ganska bra sammanställning; http://luxurytyme.com/en/rolex-revi...mariner-16613-vs-the-rolex-submariner-116613/Vad är skillnaden på Rolex 16613 och 116613?
TackEn ganska bra sammanställning; http://luxurytyme.com/en/rolex-revi...mariner-16613-vs-the-rolex-submariner-116613/
Jag har en quartz modeklocka (APC x Carhartt) some behöver byta batteri i Stockholm.
Vart gör jag det snabbt och billigt. Känns lite overkill att gå till typ Rob då det väl lär kosta en del där(?), och klockan bara har ett värde på runt 2000kr eller nåt.
Vad är frågan?Har fått fula repor på baksidan på min speedy . Detta hände efter urmakaren byte band e det ok hoppas ni ser strecket![]()
Frågan är nog om det är OK att urmakaren repat bandhornet. Självklart är det inte OK. Kan du bevisa att repan inte fanns innan bytet? Jag ser dock inte repan på bilden, då skärpa inte är den bästa.Vad är frågan?
Jag ser strecket, inte ok alls.Har fått fula repor på baksidan på min speedy . Detta hände efter urmakaren byte band e det ok hoppas ni ser strecket![]()
Om man skulle vilja köpa en ny rolex op 36mm hos ad men är mer förtjust i tidigare års tavlor än de som iaf finns på rolex hemsida i år, går det att ordna? Typ har de lösa tavlor de kan byta till eller finns det fler än de på sidan att välja bland?
Eller måste man gå begagnatvägen?
Lite på en bomullstuss och putsa med lätt hand i cirkelrörelser.Det här med att putsa plexit med tandkräm.... Hur exakt går ni till väga? Tar lite på fingret och gnuggar? Använder ni en trasa? Tandborsten?
Tacksam för svar![]()
Ah, låter ju ganska lovande dåHar för mig att det ska gå om de finns i lager/kan beställas. Annars går det ju såklart att köpa en tavla löst och sätta in efteråt.
Har för mig att det ska gå om de finns i lager/kan beställas. Annars går det ju såklart att köpa en tavla löst och sätta in efteråt.
Ping @Echo Delta @Nymans Ur 1851
Suveränt! Tackar@Hellebring Tjena!
Om tavlan fortfarande finns på lager hos AD eller Rolex, alternativt fortfarande finns kvar som tillvalsalternativ på servicedatabasen (Detta kollar butiken upp åt dig.) så är det inga problem att beställa en sådan tavla!
Lite på en bomullstuss och putsa med lätt hand i cirkelrörelser.
Kan rekommendera att köpa Polywatch om du inte vill köra med tandkräm.
Är det Rob E eller Nymans som gäller vid nyköp av Rolex?
Inte hängt här på länge och ser nu att Nymans är sponsor, vilket dom inte var när jag började läsa (för att långt senare regga mig) här.
Betalar gärna lite extra för att handla av Svensk AD, men skulle såklart inte bli ledsen om man kan få någon KS-rabatt
Jag har inte själv handlat hos någon av dom än. Men varit inne i snackat med dom och klämt klockor. Både Nymans- & Robpersonalen var lika trevliga & tillmötesgående så jag skulle rekommendera båda lika varmt. Sedan var, eller om en kan få någon rabbat & isf hur mycket kan inte jag svara på.
Du får nog KS-rabatt var du än går. Både Nymans och RobE är AD för Rolex. Jag köpte från RobE sist och näst sist på Nymans och var mycket nöjd med båda. Just nu behöver de säkert stödköpare efter rånet.Är det Rob E eller Nymans som gäller vid nyköp av Rolex?
Inte hängt här på länge och ser nu att Nymans är sponsor, vilket dom inte var när jag började läsa (för att långt senare regga mig) här.
Betalar gärna lite extra för att handla av Svensk AD, men skulle såklart inte bli ledsen om man kan få någon KS-rabatt
Även Krons är AD för Rolex, de har ganska mycket i stål på lager, vågar nästan säga att de har mer i det segmentet än Nymans eller Rob!
Även 116710 BLNR?
Det jag var rädd för.Den är det nog fortfarande ett par månaders väntetid på..
Det jag var rädd för.
Gissar typ 3mån? Eller är det mer nu?
Det är faan svårt att pruta på en klocka med väntetid
Segt!Närmare 4-6 månader hos både Nymans & Rob. Om du lyckas pruta på BLNR så förtjänar du avdraget.