Sond
Diamant
Den där var läcker. Vad heter modellen?En klassisk Burberry trench ska det vara på hösten. Tidlös design.
Har själv en i mörkblått, funderar på att införskaffa en i beiget också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var läcker. Vad heter modellen?En klassisk Burberry trench ska det vara på hösten. Tidlös design.
Problemet är att jag redan har en beige trench i ett annat märke....så måste bara rensa lite i garderoben förstHelt klart ska du ha en i beige!
För mig är det den enda färgen som fungerar på en trench
Det är en Burberry Brit (Brit är deras casual line) Tror dock denna är förra årets kollektion.Den där var läcker. Vad heter modellen?
http://se.burberry.com/store/menswear/trench-coats/
En klassisk Burberry trench ska det vara på hösten. Tidlös design.
![]()
Som sagt är Mountain Works okej kvalité? någon som vet
En klassisk Burberry trench ska det vara på hösten. Tidlös design.
![]()
Finns modeller som har löstagbart innerfoder, då har man valet att köra med eller utan beroende på årstid.To
Tokfin, funderar på att köpa en själv. Dock är den inte så varm när jag har provat den, det är snarare en höstjacka skulle jag säga.
FYI: Dessa Barbourjackor och liknande som presenteras är kanonbra jackor. På hösten! På vintern körs en dunparka (som täcker häcken) om det skottas snö och en ullrock (Paletå/Skeppar) om det knatas omkring i stan. Har du en budget på 5 ribbor lägger du med fördel inte rubbet på en höstjacka och försöker härda ut vintern med den. Du kommer både frysa och se ut som en, för att citera Kjell Bergqvist, jävla dagslända. Då köper du en höstjacka för 2 lax och en vinterjacka för 3.
Med andra ord....en töntSåg en lirare idag iklädd en Canada Goose Expedition Parka nyss. I början av hösten. Jävla dagslända
Peuterey dw
Där har du en jacka som passar de flesta tillfällen. Finns på nk.
Passar vid många tillfällen, ja!
Men var den snygg? Nej
Såg en lirare idag iklädd en Canada Goose Expedition Parka. I början av hösten. Jävla dagslända
mina 1858 cm och 85 pannor fyller inte riktigt ut jackan.
Då ska jag inte berätta hur lång jag är och vad jag väger...Du måste se ut som ett sugrör när du är längst i världen och väger så lite![]()
Du måste se ut som ett sugrör när du är längst i världen och väger så lite![]()
Är ju bara 188 lång![]()
Mottager tacksamt tips på duktiga skräddare i Sthlm.
Gärna kring Solna alt. Bromma.
Hoppas du har testat den innan ditt utlåtande. Smaken är som!
Skickat från min LT25i med Tapatalk 4
Har en Beaufort och en International, skulle jag köpa en ny skulle det bli en Camo....coolaste Barbourn...
![]()
![]()
Är du jägare? Om så är fallet, bra val
Har en Beaufort och en International, skulle jag köpa en ny skulle det bli en Camo....coolaste Barbourn...
![]()
![]()
Samma här! Min "överblivna längd" hamnade på djupet, jag försökte växa på bredden men kroppen ville växa i färdriktningen istället"Bara 188"
Jag är 173cm, min längd hamnade på ett annat ställe..![]()
Samma här! Min "överblivna längd" hamnade på djupet, jag försökte växa på bredden men kroppen ville växa i färdriktningen istället
Det var väl så du mena? Eller?!