• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hand upp alla som köpte nytt-nytt igår!

B1884

Audemars
2-Faktor
Så här i efterhand så känns det nästan skönt att jag inte var där, risken hade varit överhängande att jag kommit hem med den blåa vitgulds DDn efter några glas champagne och ett par whisky, detta hade i sin tur resulterat i att jag med hjälp av min fru numera hade varit hemlös...
Ändå värt det.... du kan väl bo i kaptenshytten? :D
 

Cyklisten

Cartier
Hand upp som sagt… ;)



Rejsingtavla. Tyckte det kunde vara lite fräckt. Nån som har en 1171-länk liggande förresten, eller måste man kränga ett nato på den med en gång? ;)

Du kanske redan vet detta men, från början var det tänkt att vara en Tintin-edition men blev till slut kallad Racing. Snygg som attans är den iaf :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kanske redan vet detta men, från början var det tänkt att vara en Tintin-edition men blev till slut kallad Racing. Snygg som attans är den iaf :)


Tintin referenserna haglade igår men jag visste inte att det fanns en sån tanke från början. Coolt! Då har jag en bra anledningen att äntligen skaffa mig en Kapten Haddock, eller förresten, vi har ju MKRGG :D
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Tintin referenserna haglade igår men jag visste inte att det fanns en sån tanke från början. Coolt! Då har jag en bra anledningen att äntligen skaffa mig en Kapten Haddock, eller förresten, vi har ju MKRGG :D
Vadå Kapten? Jag är ingen flottist och vill heller inte degraderas. Den rollen får bäras av antingen @MickeNi eller Porsan

Fast snackar du om en förvirrad och brysk suput så är jag mannen för dig...
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Hittade en gammal bild på en Speedy Pro på stoppat läder; tycker det är konstigt att man inte ser det oftare då det ser riktigt bra ut..
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det finns väl tom ett stoppat läderstrap med custom end som följer boettkanten som är riktigt snyggt! Kettil
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Det såg bra ut; tänkte på de ändbitar man brukar se på t ex Daytonas tillsammans med läder. Då var det där bättre. Denke

Edit: på Daytonas ser det förstås bra ut!
 

plattfot

Rolex
Typ som dessa (snattad bild från nånstans):



Hirsh Leonadro tror jag det heter.
Har ett svart till min där jag stansat ut lite racinghål:


Kvalitén på bandet är sådär, men en halvfiffig lösning med en fyrkantig hylsa vid stifthålet som kan vridas för att få bandet att passa de flesta klockor....

Edit: Grattis till ett kul köp!
 
Topp