Aha, tack. Sitter precis och scoutar efter ett liknande och det verkar som om Hirsch Medici också är en fungerande kandidat.
Någon som har tips på ett gummi med curved ends som kan funka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, tack. Sitter precis och scoutar efter ett liknande och det verkar som om Hirsch Medici också är en fungerande kandidat.
Någon som har tips på ett gummi med curved ends som kan funka?![]()
Borde inte ett Planet ocean-gummi passa? Samma boettform, men de kanske är 22mm mellan hornen...
Edit: Du har nog rätt om Medici, Leonardo är nog det med präglat läder och curved ends.
Men det finns väl en 20mm variant på PO-gummit? Någon Omegakunnig som kan reda ut? Ping Jokkmokkswe Undersköterskan
Stämmer, det skall passa:
http://forums.watchuseek.com/f20/planet-ocean-strap-speedmaster-pro-855342.html
ledsen för länken till annat forum.
Min enda och något anala invändning mot PO-gummit är att det (väl?) står Planet Ocean på det? Jag har lite svårt för när det står "fel" på armbandet…lite som att jag inte kan ha snygga Glycine Airmanband på andra Glycines än just Airman.
Är detta normalt eller är det bara jag?![]()
+1Hand upp.
Finns den fortfarande kvar?
Jajamän.Finns den fortfarande kvar?