• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hand upp alla som köpte nytt-nytt igår!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hirsh Leonadro tror jag det heter.
Har ett svart till min där jag stansat ut lite racinghål:


Kvalitén på bandet är sådär, men en halvfiffig lösning med en fyrkantig hylsa vid stifthålet som kan vridas för att få bandet att passa de flesta klockor....


Aha, tack. Sitter precis och scoutar efter ett liknande och det verkar som om Hirsch Medici också är en fungerande kandidat.

Någon som har tips på ett gummi med curved ends som kan funka? :)
 

plattfot

Rolex
Aha, tack. Sitter precis och scoutar efter ett liknande och det verkar som om Hirsch Medici också är en fungerande kandidat.

Någon som har tips på ett gummi med curved ends som kan funka? :)


Borde inte ett Planet ocean-gummi passa? Samma boettform, men de kanske är 22mm mellan hornen...

Edit: Du har nog rätt om Medici, Leonardo är nog det med präglat läder och curved ends.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Ministern

Founder
2-Faktor
Min enda och något anala invändning mot PO-gummit är att det (väl?) står Planet Ocean på det? Jag har lite svårt för när det står "fel" på armbandet…lite som att jag inte kan ha snygga Glycine Airmanband på andra Glycines än just Airman.

Är detta normalt eller är det bara jag? ;)

Tycker du tänker helt korrekt!
 
Topp