Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är i Japan just nu. Tycker det är mkt nytt om du tex går på de större shoppingcentrumen, tex Bic. Komehyo har sett bra ut so far, men finns flera. Du lär upptäcka att det poppar upp butiker lite här och var. Antar att de flesta är legit, även om många faktiskt är lite nedgångna.Någon som varit i Japan nyligen och har något att tillägga? Ska till Tokyo i April, hade gärna svängt förbi ett par klockbutiker, mest intresserad av vintage...
Det verkar vara så av det jag sett i butikerna.Är det moms på beg varor I Japan?
Yes, det stämmer. Har för mig 10 procent.Det verkar vara så av det jag sett i butikerna.
Hur är ditt minne kring prisbilden? Kan man fynda? Hur gjorde du med moms när du kom hem till Sverige?Är i Japan just nu. Tycker det är mkt nytt om du tex går på de större shoppingcentrumen, tex Bic. Komehyo har sett bra ut so far, men finns flera. Du lär upptäcka att det poppar upp butiker lite här och var. Antar att de flesta är legit, även om många faktiskt är lite nedgångna.
Spretig prisbild. Moderna Rolex är dyra. Mer udda grejer är ganska billigt.Hur är ditt minne kring prisbilden? Kan man fynda? Hur gjorde du med moms när du kom hem till Sverige?
Bic CameraÄr i Tokyo just nu! Trodde i min enfald att det skulle vara lite enklare att hitta, har varit i Ginza för att kolla in klockor och har väl i nuläget bara budget för kanske en G-shock eller billigare seiko är det någon som varit på plats och har en gata eller adress där dom säljer just G shock skulle det verkligen uppskattas!
Har bara dagen på mig då jag egentligen är här för offpist åkning och lämnar Tokyo till Sapporo tidigt imorgon. Förstår att jag skulle rekat mer men chansar på att få lite info denna väg
Tacksam för snabbt svar. Mvh Sage
Haha glömde tidsskillnaden men va fn.
Det var där jag varBic Camera