Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klippte den här förra veckan när dom körde 50%. Sandqvist Dustin. Grymt nöjd!
14" är nog inga problem jag har en 13" Mac air, anteckningsblock, bok och matlåda i min men det är precis så att det går, men matlådan får inte vara djup.Den ser så liten ut på era bilder.
Kan man få plats med en 14" laptop, laddare, mus och en stor matlåda? Vad tror ni?
Har också en sådan sedan något år och är nöjd!
Snyggt! upp med bild!Har också en sådan sedan något år och är nöjd!
Sandqvist?Vad ska man ha för (as) till väska om man vill se hyfsat respektabel ut, men ändå få med sig a4- mapp, 13" MBP, matlåda och ganska ofta lite post? Bärs korta sträckor, så ergonomin är ganska oviktig.
Modelltips?Sandqvist?
Klass!
Fick ett paket igår!
Första intryck, lite mörkare färg än vad jag trodde. På bilderna ser den ut att ha en ljusare ton enligt mig, men fortfarande snygg färg och är lite konstigt ljus i köket märkte jag när jag kom utomhus.
Hur är kvalitén då?
Jo här så är den verkligen utöver mina förväntningar, dragkedjan känns solid och absolut inga problem i att den är hackig att stänga eller liknande.
Sömmarna är rejäla och sticker inte ut någonstans. Läderet känna tjockt och den ligger fantastiskt i handen.
MacBook PRO 13" - nya chassit. Plats för anteckningsblock, en tunnare bok + laddare, pennor är inga problem.
Mitt enda minus är alltså att jag trodde färgen skulle vara lite ljusare om man kollar på bilderna de använder sig av på hemsidan osv.
Mycket väska för pengarna (220 pund)
4,5/5 Kenta.
Tack för mig.
Ja den har funkat bra! Spruckit lite i limmet i kanterna längst ner men det var nog väntat utöver det så är den hel. Har använt den rejält mycket, proppat ner saker.
Limmet har ju släppt inte så konstigt.. sömmarna håller juOj, ser ju verkligen sliten ut efter en såpass kort period. Beställt en Palissy för £400 som är på väg med DHL, men känns inte alls bra efter ha sett dina bilder.
Kanske är bäst att returnera och spara ihop stålar till en portfölj från exempelvis Frank Clegg istället...
Fick min Palissy 25-hour i cognac tidigare i dag. Snabb leverans och väldigt trevligt paket.Limmet har ju släppt inte så konstigt.. sömmarna håller ju
Tråkigt! Sandqvist verkar ju vara ganska bra?Fick min Palissy 25-hour i cognac tidigare i dag. Snabb leverans och väldigt trevligt paket.
Jag är dock missnöjd med väskan, den känns väldigt billig. Frågade flickvän och bekanta om vad de trodde att den kostade, och de svarade "2000 kr?". Den är helt klart bättre på bild.
Tog lite bilder: https://m.imgur.com/a/IXyDG
Tips på portfölj för ~5.000 kr som håller länge? Vill ha en från Frank Clegg, men det tillåter ej ekonomin dessvärre.
Fick min Palissy 25-hour i cognac tidigare i dag. Snabb leverans och väldigt trevligt paket.
Jag är dock missnöjd med väskan, den känns väldigt billig. Frågade flickvän och bekanta om vad de trodde att den kostade, och de svarade "2000 kr?". Den är helt klart bättre på bild.
Tog lite bilder: https://m.imgur.com/a/IXyDG
Tips på portfölj för ~5.000 kr som håller länge? Vill ha en från Frank Clegg, men det tillåter ej ekonomin dessvärre.
Tycker själv att det låter som en väldigt bra och genomtänkt present som både passar temat att gratulera för nytt jobb, finns kvar länge och ger både nytta och nöje.Jag gör ett nytt försök efter att först ha postat i tråden om weekendväskor. Såg inte att det fanns en separat tråd som bättre passade ämnet, men nu är jag här
Det är så att en tjejkompis till mig ligger bra till att gå från mellanchef till lite högre chef. I och med det kommer det att bli mer resor och mer möten, även med ledningsgrupp och VD. I nuläget har hon i princip ingen väska överhuvudtaget och jag tänkte att det kunde vara en bra present om hon nu skulle få jobbet.
Men...vad sjutton är en bra "mötesväska" egentligen med egenskaperna att den inte ska sticka ut för mycket samt vara funktionell/snygg?
Tittade lite på den här från Sandqvist. Skulle den göra jobbet, eller vad tror ni? Tacksam för all hjälp jag kan få.
http://www.boozt.com/se/sv/sandqvis...123?navId=4196&group=listing&position=1000000
Skön kommentar för en person som lägger en mindre förmögenhet på en klocka
ps. min kommentar är på inget sätt menat som hånfull eller dryg. Jag tänkte precis samma sak som du skrev när jag såg prislappen... sen insåg jag att jag stod i ett glashus och hade en sten i handen
Tycker själv att det låter som en väldigt bra och genomtänkt present som både passar temat att gratulera för nytt jobb, finns kvar länge och ger både nytta och nöje.
Den du länkade till var fin och ser rimlig ut i storlek och utrymme. Mötesväska för mig är just att den ska vara lagom stor för dator, papper och anteckningsblock plus lite småsaker men ändå inte för klumpig. Nu är den du länkade till slut så har du inte hunnit köpa redan håll även utkik på Vingåker, just nu har de tex denna Tiger nedan men nytt kommer in då och då.
https://www.vfo.se/sv/artiklar/marquet-3.html