• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hated, adored, never ignored - Manchester United-tråden

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Trist och en smula förnedrande för Lindelöf om det ligger någonting bakom ryktena med utlån till Wolverhampton. En sak att bli utlånad till en annan liga, men att tvingas möta sina ”riktiga” lagkamrater ett par gånger per år kan verkligen inte vara roligt.
 

Chad

Rolex
Trist och en smula förnedrande för Lindelöf om det ligger någonting bakom ryktena med utlån till Wolverhampton. En sak att bli utlånad till en annan liga, men att tvingas möta sina ”riktiga” lagkamrater ett par gånger per år kan verkligen inte vara roligt.

Hoppas det stämmer. Grabbhalvan behöver det.
 
Trist och en smula förnedrande för Lindelöf om det ligger någonting bakom ryktena med utlån till Wolverhampton. En sak att bli utlånad till en annan liga, men att tvingas möta sina ”riktiga” lagkamrater ett par gånger per år kan verkligen inte vara roligt.
Hade hoppats att han skulle få lite mer tid.. Men en utlåning till Wolves tror jag inte är det värsta eftersom vad jag har förstått är ett ganska spelskickligt lag som gärna håller bollen på mattan. Vilket är Lindelöfs styrka! Bara hoppas han får speltid :)

Någon som uppfattat något om ryktena kring varför inte Martial? Han är inte ens på bänken nu mot Watford pga. att han ska ha lämnat in en transfer request för att få gå till Juve
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Någon som uppfattat något om ryktena kring varför inte Martial? Han är inte ens på bänken nu mot Watford pga. att han ska ha lämnat in en transfer request för att få gå till Juve
Ska ha skadat sig på träningen i fredags, något med knäet. Låter som en smokescreen dock men hoppas ändå inte.

Vad beträffar VNL tror jag inte han lånas ut, tror smalling säljs och umtiti tas in. Då har vi backuppsättning Bailly, Umtiti, Rojo, Jones och VNL. Fyra backar blir för få så antingen stannar han eller så måste någon mer in.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Ska ha skadat sig på träningen i fredags, något med knäet. Låter som en smokescreen dock men hoppas ändå inte.

Vad beträffar VNL tror jag inte han lånas ut, tror smalling säljs och umtiti tas in. Då har vi backuppsättning Bailly, Umtiti, Rojo, Jones och VNL. Fyra backar blir för få så antingen stannar han eller så måste någon mer in.
Varför skulle Umtiti lämna Barcelona?
 
Skulle gilla Umtiti men tror att Barcelona kommer att hitta en lösning, för han vill nog stanna. Däremot skulle jag lägga mina pengar på Alderweireld som hållits utanför truppen stora delar av säsongen även efter skadan han haft läkt. Skulle gärna se han hos oss :)

Men efter dagens match och denna säsong finns det spelare jag längtar till att få se i en annan klubb: Blind, Smalling, Jones, Darmian, Fellaini! Så mycket dökött som lyfter stora löner och inte platsar i ett titel aspirerande lag
 

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
8217DC3C-7AE2-4F1D-81DE-7700B0D7DE98.jpeg
Vad var det för klockor spelarna kom in med idag?
 
Senast ändrad:

rekacj

Omega
2-Faktor
Då var premiären avklarad. Matchen sa väl inte så fasligt mycket, utan straffen så kunde det sett helt annorlunda ut känns det som. Pogba, Bailly och Shaw mina topp 3 i United. Fred ville mycket och det känns som det fanns en del nerver där men ska bli kul att se hur han utvecklar sig.

Mourinho kommentar efter matchen är ju bara för mycket. Han vill bort nu är min känsla så är väl bara en tidsfråga innan så blir fallet. Hoppas inte ledningen låter det gå för långt utför bara.
 

pankhurst

Omega
Då var premiären avklarad. Matchen sa väl inte så fasligt mycket, utan straffen så kunde det sett helt annorlunda ut känns det som. Pogba, Bailly och Shaw mina topp 3 i United. Fred ville mycket och det känns som det fanns en del nerver där men ska bli kul att se hur han utvecklar sig.

Mourinho kommentar efter matchen är ju bara för mycket. Han vill bort nu är min känsla så är väl bara en tidsfråga innan så blir fallet. Hoppas inte ledningen låter det gå för långt utför bara.

Håller med. Jag hoppas verkligen Vigge och Bailly kommer bli det där dominanta mittbacksparet vi längtat efter.
 
Har en känsla av att stor del av Victors framtid ligger i huruvida Bailly klarar att hålla sig skadefri. Mourinho verkar inte vara förtjust i kemin med Vigge och övriga backar, så därför spelar han hellre Jones och Smalling alternativt Jones + Rojo...
Sammanfattningsvis från gårdagens match så är jag väldigt spänd på att se Freds utveckling! Spelskicklig, vågar driva upp och slår passningar framåt i planen vilket övriga mittspelare som exempelvis Herrera verkar vara inkapabel till att göra.

Måste även höjas en frågetecken kring Sanchez, hur många chanser ska han få innan Martial eller Rashford ska få starta på den positionen? Han sumpar onekligen mest chanser av alla våra spelare och tappar bollar mest hela tiden, samtidigt är en av de första spelarna Mourinho ställer på planen! Han skulle må bra av konkurrens
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Vad är det för jävla uppställning. Det skriker ”jag vill inte bli förnedra på hemmaplan så jag tar ett kryss”. Fan vad jag blir irriterad på detta. Hoppas på förlust så Mourinho kan ryka någon gång. Detta är inte hållbart och det är garanterat inte hur United ska spela.
 

Klockaren

Panerai
Från att ha hyffsat övertag i första halvlek till att bli dödade första 5 minuterna i 2a halvlek.

Alla säger Mou väck, men jag är förbannat trött på att se Woodwards ansikte också.. skulle vara trevligt med folk som ser klubben, hjärta, känslor, engagemang och passion.

Det ovan gäller spelare med, finns ingen stomme i laget längre.

Hittar ni en Giggs, Beckham, Keane, Scholes, Butt, Nevilles, Ferdinand, Vidic, Cole, Yorke, Solskjaer, Park Ji Sung, Evra, Palllister eller Bruce i detta lag?

Ska isåfall vara De Gea.

Woodward är en gammal bankman, inte f-n kan han sköta en klubb av denna kapacitet.

Endast ditskickad av Glazers... fotboll är förävla tråkigt ibland och det har gått 3 matcher.
 
Bara jag som tycker att gårdagen var någorlunda uppfriskande?
Visst, att Mourinho lyfter upp spelare, viftar med tröja och halsduk samt verkar vara en ödmjuk tränare i intervjuerna är givetvis ett spel för galleriet.

Men igår fanns det ett nytt driv och lite jävla krigar attityd! Ett rakare, mer direkt anfallsspel som var underhållande att se på. Iom att resultatet inte någonstans återspeglar matchen så känns förlusten inte heller så hemsk...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Bara jag som tycker att gårdagen var någorlunda uppfriskande?
Visst, att Mourinho lyfter upp spelare, viftar med tröja och halsduk samt verkar vara en ödmjuk tränare i intervjuerna är givetvis ett spel för galleriet.

Men igår fanns det ett nytt driv och lite jävla krigar attityd! Ett rakare, mer direkt anfallsspel som var underhållande att se på. Iom att resultatet inte någonstans återspeglar matchen så känns förlusten inte heller så hemsk...
Nej, det var inte uppfriskande för fem öre.

Vilket lag lyckas inte vinna dueller på hemmaplan om hemmaplan är OT med 76k pers?
 
Topp