36% bollinnehav hemma? Såg ej matchen men förmodar dom är överbetalda clowner som förra matchernaÄntligen såg man lite vilja å krigaranda. Så här vill man att inställningen skall vara varje match.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
36% bollinnehav hemma? Såg ej matchen men förmodar dom är överbetalda clowner som förra matchernaÄntligen såg man lite vilja å krigaranda. Så här vill man att inställningen skall vara varje match.
”Hemma”, du är medveten om att matchen spelades på wembley?36% bollinnehav hemma? Såg ej matchen men förmodar dom är överbetalda clowner som förra matcherna
Ah missade det 36% oavsett”Hemma”, du är medveten om att matchen spelades på wembley?
Och 1 mål mer än spurs, det som räknas. Fanns kämparglöd idag iallafall och det speglas inte i bollinnehavet.Ah missade det 36% oavsett
Härligt, har ju saknats senaste åren. Förväntar mig lojt skitspel som det brukar erbjudas. På tiden att dom skärper sig.Och 1 mål mer än spurs, det som räknas. Fanns kämparglöd idag iallafall och det speglas inte i bollinnehavet.
Trist och en smula förnedrande för Lindelöf om det ligger någonting bakom ryktena med utlån till Wolverhampton. En sak att bli utlånad till en annan liga, men att tvingas möta sina ”riktiga” lagkamrater ett par gånger per år kan verkligen inte vara roligt.
Hade hoppats att han skulle få lite mer tid.. Men en utlåning till Wolves tror jag inte är det värsta eftersom vad jag har förstått är ett ganska spelskickligt lag som gärna håller bollen på mattan. Vilket är Lindelöfs styrka! Bara hoppas han får speltidTrist och en smula förnedrande för Lindelöf om det ligger någonting bakom ryktena med utlån till Wolverhampton. En sak att bli utlånad till en annan liga, men att tvingas möta sina ”riktiga” lagkamrater ett par gånger per år kan verkligen inte vara roligt.
Ska ha skadat sig på träningen i fredags, något med knäet. Låter som en smokescreen dock men hoppas ändå inte.Någon som uppfattat något om ryktena kring varför inte Martial? Han är inte ens på bänken nu mot Watford pga. att han ska ha lämnat in en transfer request för att få gå till Juve
Varför skulle Umtiti lämna Barcelona?Ska ha skadat sig på träningen i fredags, något med knäet. Låter som en smokescreen dock men hoppas ändå inte.
Vad beträffar VNL tror jag inte han lånas ut, tror smalling säljs och umtiti tas in. Då har vi backuppsättning Bailly, Umtiti, Rojo, Jones och VNL. Fyra backar blir för få så antingen stannar han eller så måste någon mer in.
Han har en utköpsklasul på cirka 500msek om jag minns rätt och Barcelona vill inte betala hans löneanspråk.Varför skulle Umtiti lämna Barcelona?
Äh, jag har 0 insikt men säger ändå total bullshit på det.Han har en utköpsklasul på cirka 400msek om jag minns rätt och Barcelona vill inte betala hans löneanspråk.
Återstår att se såklart men mycket prat om det på senaste. Man kan ju alltid hoppasÄh, jag har 0 insikt men säger ändå total bullshit på det.
Då var premiären avklarad. Matchen sa väl inte så fasligt mycket, utan straffen så kunde det sett helt annorlunda ut känns det som. Pogba, Bailly och Shaw mina topp 3 i United. Fred ville mycket och det känns som det fanns en del nerver där men ska bli kul att se hur han utvecklar sig.
Mourinho kommentar efter matchen är ju bara för mycket. Han vill bort nu är min känsla så är väl bara en tidsfråga innan så blir fallet. Hoppas inte ledningen låter det gå för långt utför bara.
Hade varit riktigt kul om VNL får fortsatt förtroende och hade lyckats i MUHåller med. Jag hoppas verkligen Vigge och Bailly kommer bli det där dominanta mittbacksparet vi längtat efter.
Det skulle vara fint att se!Håller med. Jag hoppas verkligen Vigge och Bailly kommer bli det där dominanta mittbacksparet vi längtat efter.
Håller med. Jag hoppas verkligen Vigge och Bailly kommer bli det där dominanta mittbacksparet vi längtat efter.
Nej, det var inte uppfriskande för fem öre.Bara jag som tycker att gårdagen var någorlunda uppfriskande?
Visst, att Mourinho lyfter upp spelare, viftar med tröja och halsduk samt verkar vara en ödmjuk tränare i intervjuerna är givetvis ett spel för galleriet.
Men igår fanns det ett nytt driv och lite jävla krigar attityd! Ett rakare, mer direkt anfallsspel som var underhållande att se på. Iom att resultatet inte någonstans återspeglar matchen så känns förlusten inte heller så hemsk...
Vi har inte gjort det sen 2013.. Så man får ju sätta det i perspektiv mot hur det sett ut efter att SAF lämnadeNej, det var inte uppfriskande för fem öre.
Vilket lag lyckas inte vinna dueller på hemmaplan om hemmaplan är OT med 76k pers?