• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hated, adored, never ignored - Manchester United-tråden

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Skönt att Romelu fick glänsa idag. Tror han behövde det, faktiskt..

Precis lika skönt att Matic slängde in en augusti-till-november-prestation, han har inte varit bra på ett tag..
 

pankhurst

Omega
FC5DDBFF-D4C8-47F9-B2A5-C0604268D8A1.jpeg
08D421A2-CA83-47DC-8F58-B1D324FE8D06.jpeg
69DFC488-7D71-490F-9FC8-534434D2CE6F.jpeg
08C8256C-58B2-43CB-87BB-488C6A40DD83.jpeg
18B250AA-1867-4D9B-A0E0-FA5C3D778365.jpeg

Helvete så taggad jag är inför morgondagen!
Hoppas det visas lite jävlaranamma som på den gamla goda tiden!
Knappa 24h till avspark!

UTFR
 
Är inte ett fan av den defensiva approachen, men credits where credits due! Utan att dra i allt för höga växlar, så påminde det om när Juventus helt stängde ner Spurs tidigare i veckan. Fantastiskt välorganiserat försvar från vår sida igår!

Har fortfarande en klump i magen av att Mata missade cykelsparken :nailbiting: Hade varit en all-time highlight att visa upp inför framtidens möten
 

Chad

Rolex
Är inte ett fan av den defensiva approachen, men credits where credits due! Utan att dra i allt för höga växlar, så påminde det om när Juventus helt stängde ner Spurs tidigare i veckan. Fantastiskt välorganiserat försvar från vår sida igår!

Har fortfarande en klump i magen av att Mata missade cykelsparken :nailbiting: Hade varit en all-time highlight att visa upp inför framtidens möten

Tycker senaste veckorna vart Fergie-esque. Inte jättevackert spel men sanslöst effektiva.

Har du redan glömt den här godingen? ;)
 

pankhurst

Omega
#recked :hilarious:

Vad tror ni om kvällens match? Kan nog bli en riktig rysare. Hoppas personligen att vi går in med rätt taktik - dvs att vi ska köra över dom här nollorna från början. Inte för defensivt & ge dom för mkt luft.
Hoppas verkligen inte att det blir någon rysare... ser gärna två snabba mål sen gissar jag på att det blir bussparkering i andra halvlek. Inget annat än vinst är det som gäller.
Man kan ju hoppas på att gruppen är full av självförtroende efter dom senaste vändningarna och derbyt. Håller tummarna att formen och självförtroendet håller i sig till FA-cupen mot Brighton och sen vidare mot City...

Jag har länge trott att OM City torskar någon match innan oss och mot oss och Tottenham.. kommer det kanske börja gnissla i maskineriet (som Pep verkar olja rejält) och göra det liiiiiiite spännande i dom sista omgångarna men det verkar inte som det.... :/
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Att se på dagens Manchester United är fan ett rent lidande. Inget spel, skicklighet med boll existerar inte trots att dom andas fotboll. Jag vill nästan att dom förlorar då jag är så himla less på vad klubben har blivit. Tycker fotboll överlag har blivit mycket sämre sett till prestation/pris eller så är jag väl bara bitter :rolleyes:
 

Chad

Rolex
Att se på dagens Manchester United är fan ett rent lidande. Inget spel, skicklighet med boll existerar inte trots att dom andas fotboll. Jag vill nästan att dom förlorar då jag är så himla less på vad klubben har blivit. Tycker fotboll överlag har blivit mycket sämre sett till prestation/pris eller så är jag väl bara bitter :rolleyes:

Vidrig start idag iaf. Ett skämt att starta Fellaini ist för Pogba.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Hur kan sanchez vara PL’s bäst betalde spelare? Förstår inte värvningen,sjukt överskattad spelare..
 

Klockaren

Panerai
Man äcklas. Så jävla lojt och oinspirerat. Spelare som föredrar att fixa sin frisyr, hänga på instagram istället för att ge allt för klubben.

Ronaldo är den enda som kan göra sådana saker med gott samvete, han levererar ändå.

Åka ut mot ett Sevilla som är det sämsta Sevilla på flera år.

Fy fan.
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Man äcklas. Så jävla lojt och oinspirerat. Spelare som föredrar att fixa sin frisyr, hänga på instagram istället för att ge allt för klubben.

Ronaldo är den enda som kan göra sådana saker med gott samvete, han levererar ändå.

Åka ut mot ett Sevilla som är det sämsta Sevilla på flera år.

Fy fan.
Jag hatar vad United är idag. Så håller med helt.
 
Topp