• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hemmabio - bild och ljud

Bästa dealen just nu, mellan 10-15k, 65-75'' och skall funka fint ihop med ett PS5? Inget behov av senaste årsmodell, gillar hellre ett hutlöst nypris och rejäl rabatt! ping @Nissenutz och alla deal-rävar... :)
De två herrarna i tråden här hann före mig. Jag är inte fullt insatt längre och är själv kluven till vad jag vill ha.

Såpass att jag måste se i butik hur bra motionflow är på andra märken än Sony. Annars brukar de alltid landa på Sony för egen del men de är inte billigast.

Detta kom idag, lite sugen men tror inte det är så stor uppgradering mot den jag har.

Tror att LG B4 är en bättre TV (edit: bättre för det priset)

Edit: Ett till tips:

Senast ändrad:
Någon som har erfarenheter/synpunkter på denna? Sambon gillar designen och jag gilllar ju rabatten och att det kommer med soundbar/subwoofer..

1757489721510.png

Någon som har erfarenheter/synpunkter på denna? Sambon gillar designen och jag gilllar ju rabatten och att det kommer med soundbar/subwoofer..

1757489721510.png

Den där var jag på väg att köpa i vintras. Utmanare till The Frame. Slutade med att jag köpte en "vanlig" svart Samsung istället (mest pga black friday deal) men jag personligen gillade TCLn av det jag såg i butik. Får dock inte så bra reviews i diverse tester. Den stora skillnaden mellan den och andra teves är ju den matta skärmen. Som en datorskärm alltså. Inte blank som 99% av alla teves. Tror det är en showstopper för många. Fördelen med det är mycket mindre reflektioner men kanske något trixigt att se allt som händer om du kollar teve och har solljus bakifrån. Vet inte om detta hjälpte eller om det var för basic tankar.

1757489721510.png

Jag har varianten utan ljudpaketet då jag redan hade högtalare, den är likvärdig som förra gen Samsung frame när jag jämförde dem men var betydligt billigare. Men det är ingen jättebra TV, för 15k får man mycket bättre TV om man struntar hur de ser ut och art funktionerna.

Men om man inte är jättenördig med bildkvaliteten så är det en väldigt snygg TV med ram som sitter slimmad mot väggen och med bra operativsystem till väldigt bra pris.

Tillbaka
Topp