x2hur gick det med denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
x2hur gick det med denna?
Tack, broder!Grymt bra!
Haha, spottar man på en sten blir den blöt till slut!Måste erkänna att jag är sugen på en. Ditt flitiga postande hjälper till och jag gillar boetten samt storleken. Det enda jag inte varit helt överens med är designen på bandhornen, men jag börjar mjukas upp även där.
Får väl börja hålla koll på bra kandidater.
Jag visste det....har bara glömt bort oss!På service just nu. Så det finns åtminstone en till på forumet
En 7743N broder till i trådenPå service just nu. Så det finns åtminstone en till på forumet
Menar du solidguldare eller?Fanns ett par helguldscamaros på KS tidigare. Undrar om nån av dem är kvar? Hade kunnat tänka mig en ref. 7228T
Solidguldare har jag för mig att åtminstone en av dem var men förstås inte T-reffen. Kan hända jag kommer ihåg fel och att det handlade om guldplätterade varianten.Menar du solidguldare eller?
Det ska tydligen vara sjukt ovanliga med endast en (1) kända i världen, i alla fall 7228T!
...men tänk om det finns en hittills oupptäckt i lilla Sverige!Solidguldare har jag för mig att åtminstone en av dem var men förstås inte T-reffen. Kan hända jag kommer ihåg fel och att det handlade om guldplätterade varianten.
Hittade en av dem. Var en 73345....men tänk om det finns en hittills oupptäckt i lilla Sverige!
Snyggt!Hittade en av dem. Var en 73345.
https://klocksnack.se/threads/heuer-tråden.21643/page-29#post-935172
Underbar, vet du vad slutade den på?Kom ut en galet fin panda på Watchpool i veckan. Original double BoR och allt. Förvånar mig inte att den redan är borta
Låg ute för 9900€ inget ockerpris för en handlare tycker jag. Bara länken och ändlänkarna är väl värda 30-40 pappUnderbar, vet du vad slutade den på?
Precis...tror faktiskt att du får ge runt 50 papp för en komplett GF-länk till en Camaro så att köpa en komplett klocka med länk är nog billigast i sammanhanget!Låg ute för 9900€ inget ockerpris för en handlare tycker jag. Bara länken och ändlänkarna är väl värda 30-40 papp
Underbar, har du någon historia bakom med eller..?One from me