Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har länge varit sugen på en Heuerväska, kunde inte stå emot denna som jag sprang på i Budapest för någon dag sedan.
Riktigt cool med en lite ruffig vintagelook.
Har äntligen fått en anledning att kunna delta i denna smått fantastiska tråd, här kommer mitt senaste inköp, en Heuer Camaro 30 ref 73345 från-71 med ett manuellt 7733 Valjouxverk i sig..
Lite bilder..
Här även med den lite ovanligare originallänken.
Mycket nöjd!
Har äntligen fått en anledning att kunna delta i denna smått fantastiska tråd, här kommer mitt senaste inköp, en Heuer Camaro 30 ref 73345 från-71 med ett manuellt 7733 Valjouxverk i sig..
Lite bilder..
Mycket nöjd!
Lite bilder..
Mycket nöjd!
Tack, jo det stämmer @Singular gamla riktigt nöjd!Satan jävlar kaxig på länk! Är det @Singular :s gamla?
Skulle så gärna vilja ha en Camaro date med vit tavla... Svåra att hitta till vettig peng bara...
Tack, bättre sent än aldrig..Härligt mannen! Trodde nog aldrig att vi skulle få se dig posta bilder i denna tråd!
Ser grym ut och kul att du valde just den Utgår från att du är mycket nöjd
Heuer Cal. 12 reparation..
http://watchguy.co.uk/repair-heuer-autavia-buren-12/
Svenska Hestra, som gör bra grejer, har klassiska bilhandskar i sortimentet numera. Finns på www. Om man inte fyndar några gamla godingar nån annanstans...Föresten; var har du köpt dina "bilhandskar"? Behöver ett par sådana oxå...
Kollat med Skövde urteknik? De är som sagt TAG Heuers service centre i Sverige och kan serva Heuers med. Står dock inget pris utan "kostnadsförslag" så slå en pling och hör efterNå´n som känner till killen i fråga via egen erfarenhet? Skulle behöva beställa service på mina Heuers (Cal. 12 & 15).
Abel Court har 1 års väntetid... Och "Watchguy" tar inte emot beställningar just nu...
Hans prislista verkade dock helt OK. £250 för automatisk chrono m. datum. Tillkommer säkert en del iofs...
Kollat med Skövde urteknik? De är som sagt TAG Heuers service centre i Sverige och kan serva Heuers med. Står dock inget pris utan "kostnadsförslag" så slå en pling och hör efter
Svenska Hestra, som gör bra grejer, har klassiska bilhandskar i sortimentet numera. Finns på www. Om man inte fyndar några gamla godingar nån annanstans...
Vinylratt i Mussen?
Svenska Hestra, som gör bra grejer, har klassiska bilhandskar i sortimentet numera. Finns på www. Om man inte fyndar några gamla godingar nån annanstans...
Vinylratt i Mussen?
Nå´n som känner till killen i fråga via egen erfarenhet? Skulle behöva beställa service på mina Heuers (Cal. 12 & 15).
Abel Court har 1 års väntetid... Och "Watchguy" tar inte emot beställningar just nu...
Hans prislista verkade dock helt OK. £250 för automatisk chrono m. datum. Tillkommer säkert en del iofs...
Vet någon om detta glas skulle passa min?Ni som läser någon sida bak kan se hur jag kämpade med en annan quartz Heuer, fick precis hem en ny ifrån staterna som verkar ticka på prima! Nytt PVD nato och lite polering av glaset så kommer den här flyga i sommar
Ursäkta den sena återkopplingen men här kommer iaf länken till bilhandskarna.Föresten; var har du köpt dina "bilhandskar"? Behöver ett par sådana oxå...
Lite bilder..
Mycket nöjd!
Verktygsväska?Du; den där säljer du til mig! Bums!
Skulle vara grym att ha verktyg i till bilen!
Edit; glömde bilden.
Denna landade precis. Väldigt hårt använd av tidigare ägare. Mysigast är att tavlan blivit brun med åren.
Verktygsväska?
Autavia 3646 2nd execution
Tack, tack, tackSå grymt läcker. Så mycket charm.
Grym patina!Autavia 3646 2nd execution