Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och tiga är guld
Rätt orimlig och stört kool!Fyller på tråden med mitt senaste Heuer fynd.
Ref:150.633 cal.15
Skapligt bra skick är en underdrift.
Skön marinblå tavla som går mot svart i dåligt ljus.
Det har sin charm, men en riklig jämn patina är också riktigt trevligt.Verkligen stört kool, JB Champ original Heuer länk, caset är löjligt skarpt.
Inte en skada på vridringen.
Perfekt tavla och visare, fan vad kul de är med vintage!
Vintage i det skicket är verkligen nått extra! Grattis till en fin pjäs.Verkligen stört kool, JB Champ original Heuer länk, caset är löjligt skarpt.
Inte en skada på vridringen.
Perfekt tavla och visare, fan vad kul de är med vintage!
Fyller på tråden med mitt senaste Heuer fynd.
Ref:150.633 cal.15
Skapligt bra skick är en underdrift.
Skön marinblå tavla som går mot svart i dåligt ljus.
BOOM !! Love it
I have had a few Calculators & they are always impressive in the flesh.
This one is awesome !!!
Sanslös skön bild. Trevligt att vi kan krydda vintageforumet med reklam från förr. Bläddra i gamla tidningar på loppisar och antikvariat! Ger ofta utdelning i form av klockannonset. För att inte tala om tidsandan.
Vart hittar du bilderna? Såg en i Certina-tråden också. Mycket trevligt att se!
Har några äldre urtidningar 40 till70 talet kul att du gillar bildernaVart hittar du bilderna? Såg en i Certina-tråden också. Mycket trevligt att se!
Fortsätt gärna posta. Eller kanske starta en tråd med gamal reklam?!Har några äldre urtidningar 40 till70 talet kul att du gillar bilderna
Måste bli bättre på hur det funkar med att posta o skriva förstFortsätt gärna posta. Eller kanske starta en tråd med gamal reklam?!
Bara att görat! Starta en tråd alltså!Måste bli bättre på hur det funkar med att posta o skriva först
Tag har i alla fall gjort sådana, är osäker på om de gör det nu. Men det brukar finnas gott om till salu på ebay. Ska kolla hemma också, har kanske något över som du kan få köpa.Jag tänkte köpa mig ett Heuer-spänne och har hittat på Ebay. Om jag fattat rätt så tillverkar Tag nya sådana, betyder det att jag kan köpa ett via en Tag-AD eller är jag ute och cyklar?
Annars om nån har tips på var jag köper smidigast så är jag tacksam!
Ok, tack! Det är ett guldfärgat jag är ute efter dock (om du har det är jag intresserad). Kanske ska lägga upp en köpes här annars får jag köra på Ebay.Tag har i alla fall gjort sådana, är osäker på om de gör det nu. Men det brukar finnas gott om till salu på ebay. Ska kolla hemma också, har kanske något över som du kan få köpa.
Guldigt har jag tyvärr inte något. De är betydligt ovanligare och det finns en hel del fake på ebay, speciellt från Italien. Jag posta en länk lite senare till en tysk handlare som jag köpte ett av tidigare.Ok, tack! Det är ett guldfärgat jag är ute efter dock (om du har det är jag intresserad). Kanske ska lägga upp en köpes här annars får jag köra på Ebay.
Kan tänka mig det. Hitta en spanjor som sålde, oklart med äkthet dock.Guldigt har jag tyvärr inte något. De är betydligt ovanligare och det finns en hel del fake på ebay, speciellt från Italien. Jag posta en länk lite senare till en tysk handlare som jag köpte ett av tidigare.
Tyvärr verkade han inte ha kvar dom men du kan ju maila och kolla http://www.jurgensgermany.com/shop/Kan tänka mig det. Hitta en spanjor som sålde, oklart med äkthet dock.
Tack, gör gärna det!
Tyvärr verkade han inte ha kvar dom men du kan ju maila och kolla http://www.jurgensgermany.com/shop/
I like it and the bracelet looks really nice. But will I buy one? Most likely not, there are still to many vintage Heuers that I don't haveIts here : i've got to say i love it on the bracelet
Come on gents, lets hear your opinions. Anyone here considering buying one?
Länken ser ut att vara väldigt blank. Lite väl blank kanske? Vad listar den?Its here : i've got to say i love it on the bracelet
Come on gents, lets hear your opinions. Anyone here considering buying one?
Länken ser ut att vara väldigt blank. Lite väl blank kanske? Vad listar den?