• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

High end fieldwatch ?

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
…så om jag fortsätter på mitt förra inlägg så landar på att senaste tillskottet är den ultimata high end fieldwatch för mig.

F16B3C52-CDF4-4F46-B515-D6CF0BBAD67E.jpeg
Inte haft så många men den här är bäst hittills helt klart,
FD450479-A76B-4A12-8D95-E0D6E58AC3DE.jpeg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
1:an är i mina ögon tusen gånger finare än 2:an. Riktigt lyckad design.

-Det kanske är lite förhastat att hissa eller dissa ett objekt bara så 🙂

Jag tycker att båda är bra på sitt sätt. Explorer1 är otroligt mångsidig medan Explorer2 är den klockan som är mer kompetent egentligen.

Valet hos mig faller på Explorer1 dels pga av att den har de rätta proportionerna för mig arm och dels för att jag prioriterar mångsidighet.

Hade jag haft lite större armar då hade självklart Explorer2 varit ett allternativ.
 

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
High end? Ni menar alltså en field watch med en komplikation? :p

Finns även utan komplikation, för den som tycker det är over the top... Men jag tänker att månfas-funktionen kommer bli viktigt för alla förband i framtiden när det kinesiska varulvsviruset börjar sprida sig. Eller vad tror ni?

Nok med trams, jag gillar denna ;)
echo-neutra-averau-39-moon-phase-www.sekvens.com-b-45.jpg
echo-neutra-averau-39-moon-phase-www.sekvens.com-a-45.jpg
 
Topp