För dyr, låser ju upp alla lekpengar.Håll inte på med en massa halvmesyrer, köp en Aquanaut. Är väll ingen fieldwatch direkt, men funkar till allt du vill göra med den, plus lite till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För dyr, låser ju upp alla lekpengar.Håll inte på med en massa halvmesyrer, köp en Aquanaut. Är väll ingen fieldwatch direkt, men funkar till allt du vill göra med den, plus lite till.
38.5 är kanske för liten storlek för din smak. Annars är det en helt fantastisk klocka som hade skapats som en sådan tool watch du är efter.
Håller med, svindyr och fakepatinerad lume avskyr jag.Tyvärr rätt svår att få tag på + dyr.
Håller med, svindyr och fakepatinerad lume avskyr jag.
+1 fejkpatina är nog det värsta som finnsHåller med, svindyr och fakepatinerad lume avskyr jag.
Fast Blancpain Leman Aqua Lung kan man få för hälften, runt 40.Ok, fast den inte är dyrare än Blancpain. Finns på C24 för ungefär 80,000. Lumen är en smak grej, det förstår jag.
Fast Blancpain Leman Aqua Lung kan man få för hälften, runt 40.
Tyckte jag såg en på blocket för några veckor sen men det kanske var med lilla datumet.Skicka gärna ett PM med länken där en Aqua Lung Big Date säljs för runt 40.
Dax för en Patek kanske
Sorry, men du har ju redan haft den bästa:aerospace nightmission
Annars tycker jag du ska ge iwc,n en chans
så santKorkat sälja den tycker jag
Nu känner inte jag @yonsson men Omega och glasbaksida kommer aldrig gåÄr det ingen som sagt Aqua Terra ännu?
Bra tålig klocka som jag brukar ha med ut på äventyr. Omegas Explorer helt enkelt. Speciellt den gamla som har lite tunnare profil och inte lika elegant, lite mer rough helt enkelt. Bra på både länk och band.
(Sista är en lånad bild)
Jag har provat MARK XVIII två gånger, tyckte den upplevdes väldigt platt och tråkig, svårt att förklara varför, på bild gillar jag den. MARK XVI har jag funderat på MÅNGA gånger och som sagt, länk är ju inte min grej så det går att komma någorlunda billigt undan.
Jag har varit i precis samma båt! Kör mest dykare men ibland behöver jag en platt sport klocka typ i skog och mark. Fick aldrig den känslan av min Explorer heller dvs fältklocka. Provade mark XVIII i somras och jösses vad besviken jag blev precis allt kändes fel. Lurendrejeri är en bra uppsumering!
Medans mark XVI är fantastiskt charmig på alla sätt och väldigt behaglig på länk. Gillar man XVI på bild är det en No Brainer du kommer inte bli besviken. Du kör ju mest utan länk så du kommer ju billigare undan i tillägg.
Men har du kollat på Bremont solo ? Tror det är bra grejer oxå
40 kanske är att ta i men 45 lär gå.Skicka gärna ett PM med länken där en Aqua Lung Big Date säljs för runt 40.
Käften. Gå och köp dig en GS i stället då...@Rozzy är på skämthör tror jag men helt säker är jag inte för jag scrollade förbi hans inlägg så fort jag läste "Aqua Terra". Gissar att han skrev något om James Bond.
40 kanske är att ta i men 45 lär gå.
Full set har jag aldrig skrivit. Jag har haft modellen under uppsikt i flera år och största problemet jag ser är att de alltid är oservade.Jag köper gärna en. Har kollat runt på länge nu. 45 med full set är ett otroligt pris!
Full set har jag aldrig skrivit. Jag har haft modellen under uppsikt i flera år och största problemet jag ser är att de alltid är oservade.
Min BP FF kostade 8 att serva. Om det är Breguet-priser för att serva en Aqualung så släpper jag modellen direkt, var väl dyrt som satan @Chrisse ?Har ingen erfarenhet med Blancpain/Breguet service, men är det väldigt dyrt att serva? De flesta AquaLung Bid Date finns i Ryssland Det är så faktiskt. En kult klocka där.