• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Historiens längsta paketöppning!

CaptainOats

Patek
2-Faktor
grym tråd, sätter standarden.
Tycker inte det andra spännet är så snyggt.
Lite för vulgo även om det är Panerai som Masterkiller sa.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vilken paket öppning, världsklass!!!! ;)

Mitt sug efter att prova PAM blir inte mindre efter detta inlägg, grattis till en sjysst klocka!

Mvh
Micke
 

fredrik!

Cartier
- Du lyckades få mig att sätta på mig glasögonen
- Du lyckades få mig att läsa hela inlägget
- Du lyckades få mig att älska PAM mer, om det nu går?

I helhet, du förgyllde min torsdagsmorgon, tack för detta.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Stort grattis! Ibland är det värt att vänta...sitter själv med ny klocka på armen idag som det funderats på fram och tillbaka under låååååång tid.

Föredömlig tråd också! Intressant info! Tack! Jag gillar.

Jag som trodde jag var helt över Panerai, men när det finns snygga versioner i lämpliga storlekar börjar man ju fundera...
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Inte för att jag skall ta focus från klockan men vilket fantastiskt trevligt paket du plockade upp...

IMG_4762.JPG

Pannor är inte min grej, men grattis till din jaktavslutning. Och bra skrivet.
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Grattis till en riktigt fräsch klocka och en lyckad avslutning på jakten! Man kan inte kräva mer av en paketöppning, fulländat!
 

Kakob

Cartier
Mycket trevlig läsning, blev uppriktigt glad för din skull, så nice när man hittar vad man söker :happyhappy: blev tyvärr inte mindre sugen på en egen panna....
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Grym paketöppning, gillar verkligen att läsa igenom såna poster, ks när det är som bäst - informativt och roligt!
Stort grattis till pannan och undrar om det inte är första gången jag blir lite sugen på panna också..
 
Topp