• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Historiens längsta paketöppning!

Världsklass,
Var själv inne på en 392:a inför mitt förra köp men då jag ännu inte haft möjlighet att klämma på en blev det en PO istället. Blir ju inte direkt mindre sugen på en Panerai efter denna eminenta paketöppning. Nästa gång så..

stort grattis, äntligen en som vågar

den är störtläcker.

kan ha ett gummi liggandes oanvänt som du kan få bli vid för billig peng. får kolla när jag kommer hem isåfall.

Härlig text grym klocka. Jag har gått och funderat länge på vad som skulle komma efter en dinka jag aldrig trodde du skulle släppa din 116610 och den här var absolut värdig. Men jag tror nog det kommer in en likadan dan snart och varva med, en gång subc alltid subc .

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Grattis till ett fantastiskt välskrivet inlägg och klocka, sitter själv på en 320 som jag är grymt nöjd med.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Grattis!:)
Panerai är riktigt fina klockor.
Har haft både en 359 och en 233, men avyttrat båda två...vilket jag ångrar!
Blir definitivt en PAM snart igen...kanske en 312 eller 510.
Eller kanske en 425...

Grattis!! :) Ser ut att vara den ultimata klockan, har ju tagit bort alla nackdelar med Pannan, förutom ev. tjockleken.

Trevlig läsning, bra skrivet!
Köpte en 312 igår, läser allt jag kan hitta :)
1f2f0f4795f4766495bebbc9bb0ac6c2.jpg

Fysatan. Tanken om en panna har ju funnits i bakskallen då jag gillar allt som har med Italien att göra. Minskade inte efter att ha provat RicVin s fina luminor på hubbe eventet och blev knappast mindre med den här öppningen.

That's it, en panna it is! (när jag fått min examen och börjat dra in stålers dvs. får nog börja jobba i förtid)

Grym paketöppning! Grattis till en väl vald klocka! (Duktigt sent, men jag hade inte sett tråden förut, så det var ju trevligt att den blev bumpad.)

Grattis!

Min (grisiga) 312 som ÄNTLIGEN är hemma igen hälsar.

D504051A-2109-47D7-BB80-035951B59D83_zpsvggamyub.jpg

Det enda tipset jag har som Panna ägare har är att se till att den inte behöver service. Tog mig sex månader att få tillbaka "my precious"..

Tillbaka
Topp