Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Massor.Satan, Tudor bb58 verkar grymt trevlig.
Finns det några AD i Sverige?
Alla Rolex ADs har också Tudor. I Sthlm har vi Nymans Ur, Krons Ur och Rob Engström.Satan, Tudor bb58 verkar grymt trevlig.
Å, herre gud...TS sade sig helst inte vilja ha homage.
Visserligen är inte det är homage per definition men man kan oundvikligen missa att Tag Heuer hämtat mycket inspiration från polar explorer. Men jag antar att det är upp till var och en att avgöra ifall det är en homage eller inte.![]()
Också? ”Alla Rolex ADs säljer Rolex istället” hade varit mer passande.Alla Rolex ADs har också Tudor. I Sthlm har vi Nymans Ur, Krons Ur och Rob Engström.
Vet inte var i landet du finns men nog ska det finnas AD inom lagom bilavstånd iaf. Den bör som sagt dyka upp efter sommaren. Har inte hört något mer exakt än så.Satan, Tudor bb58 verkar grymt trevlig.
Men sinnessjukt fin!
Massor.
Men den har inte släppts än.
Kör på Oris 65:an på sida 1 tills vidare
Du skrev dock på sida 1 att du inte riktigt gilla designen på Submariner och därmed inte heller Black Bay? Sen kommer du inte få den för under 20 heller.
Vet inte var i landet du finns men nog ska det finnas AD inom lagom bilavstånd iaf. Den bör som sagt dyka upp efter sommaren. Har inte hört något mer exakt än så.
Verkar vara ca 12mm hög och typ 47mm L2L enligt spekulationeroch som sagt 32,5k på länk
Bergströms Ur är AD för TudorBor i Göteborgsområdet.
Jag frågade dem nu i veckan och de trodde att de skulle få in nya Tudormodellerna efter sommaren.Bergströms Ur är AD för Tudor
Köp en sån här då kan du kanske dyka till 20 meter utan att vara orolig.Förstår jag rätt så klarar en klocka som har 50m vattenresistens klarar egentligen endast att man plaskar lite i ett badkar med den. Om ens det. Samma sak gäller för de med 200m vattenresistens. Dessa lämpar sig max för 5m fridykning. Jag både fridyker djupare än så och dyker med tuber många gånger djupare än så. Här har du en guide: watch water resistance guide
Varför inte ha en dressad/stilren dykklocka till kavaj? För det första ser det okej ut i de flesta tillfällen. Att ens ha kavaj idag är i många sällskap och sammanhang tyvärr för uppstressat. Många både klär sig bra mycket konstigare och gör konstigare saker med sin kropp än att ha en stilren Longines dykur (eller random annat märke) till en fin kavaj. Det inte inte som att jag tänkt ha en Seiko Monster till kavajen. Förstår inte problemet och finner det helt ärligt väldigt skitnödigt att ens ställa frågan. Var och en till dess preferenser helt enkelt. Men absolut att du har rätt att ställa den och nu när jag tycker att jag svarat på frågan; så anser jag att vi återgår till ämnet.
Köp en sån här då kan du kanske dyka till 20 meter utan att vara orolig.![]()
Absolut du får bara köra MTM och be dem dubbla ärmvidden.Går den verkligen under kostym och skjortärmen??
@Hebbe på forumet har redan ägt och sålt nya BB Gmt. Synd att BB58 ska dra ut på tiden baraJag frågade dem nu i veckan och de trodde att de skulle få in nya Tudormodellerna efter sommaren.
Absolut du får bara köra MTM och be dem dubbla ärmvidden.![]()
Kika i Tudortråden. Finns därWhat! Med risk för att göra bort mig på något slags internskämt.. ge oss recension o bilder!@Hebbe
Sorry ot
@Hebbe på forumet har redan ägt och sålt nya BB Gmt. Synd att BB58 ska dra ut på tiden bara
Jo (se nedan)Det finns ingen Tudor Black Bay med datum?![]()
35-ish beggad kanskeAntar att priset på den undre modellen sticker iväg ganska mycket va? Annars är den verkligen nästna perfekt.
Antar att priset på den undre modellen sticker iväg ganska mycket va? Annars är den verkligen nästna perfekt.
Vad är det?Köp en sån här då kan du kanske dyka till 20 meter utan att vara orolig.![]()
Rolex Deep Sea SpecialVad är det?