Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrattar tyst för mig själv i köket!Välkommen
![]()
Utmärkt skrivet!Självinsikt är det första steget på resan mot rehab.
KS- detta tack av rövare och banditer.
Dom har verken ditt eller din plånboks bästa intresse i åtanke.
Så fort du försöker komma här ifrån drar dom dig tillbaka skrikandes.
Viska dumma idéer från din vänstra axel.
”Nej nej.. 90’ är ju inte för mycket för en klocka, det är ju nästan för billigt?!”
”Men är du nöjd med bara EN klocka?”
”Om du pantsätter barnen kan du köpa en Guld-SUB”
Välkommen till ”THE TRÄSK”
Ps.
SKX, ypperlig klocka på alla sätt och vis!
Självklart!Utmärkt skrivet!
Jag vill bara påpeka att jag INTE är beroende, varesig av KS eller klockor!
Jag kan sluta när jag vill!![]()
Utmärkt skrivet!
Jag vill bara påpeka att jag INTE är beroende, varesig av KS eller klockor!
Jag kan sluta när jag vill!![]()
Självinsikt är det första steget på resan mot rehab.
KS- detta pack av rövare och banditer.
Dom har verken ditt eller din plånboks bästa intresse i åtanke.
Så fort du försöker komma här ifrån drar dom dig tillbaka skrikandes.
Viska dumma idéer från din vänstra axel.
”Nej nej.. 90’ är ju inte för mycket för en klocka, det är ju nästan för billigt?!”
”Men är du nöjd med bara EN klocka?”
”Om du pantsätter barnen kan du köpa en Guld-SUB”
Välkommen till ”THE TRÄSK”
Ps.
SKX, ypperlig klocka på alla sätt och vis!
Haha Vafan! Jag hade en Skx007 som första rediga klocka när intresset tog fart. Äger fortfarande en vit Sinn 104 och senaste inköpet är en BB36SKX007 även min inkörsport. Bra och ännu bättre på gummi från Borealis. Tog väl ett år via Alpina och Sinn innan det blev en tudor. Nu varit nöjd i 8 månader men det börjar skava litegrann. Du är förlorad min vän.
![]()
![]()
![]()
![]()
Många rediga tips här! Tack! ! Ska se tillbaka på denna tråd om några år då jag bor utfattig I en liten kartong med två Patek på vardera arm.
Ja, jag är ju sannerligen inte den första som inleder mitt heroin/klockberoende med en skx baserat på era inlägg. Jävla snygg den är ändå. Verkar lite klurigt att få tag på en legit bara, men ska hålla utkik här på forumet! Creation Watches verkar ni ha lite blandade upplevelser av?
Har också hört att det ska vara lite vanligt med defekter på just denna modell så får läsa på om det. N
ågon som fått en dålig/fake vid ett köp?
Ah! En smula saftigt dock..Klockmaster Globen har skx007 för 2800kr, billigare än så blir det inte om du vill köpa från Sverige.
Hehe verkar vara ett väldigt hjälpsamt rövgäng iaf!KS- detta pack av rövare och banditer
Tack!Välkommen
Det lät intressant hörru! Dock är jag helst sugen på en "oskramlig" modell som inte eventuellt skulle behöva servas direkt, men ska ha ditt erbjudande i åtanke.kan få klippa min SKX007 riktigt billigt om du vill.
Ah! En smula saftigt dock..
Hehe verkar vara ett väldigt hjälpsamt rövgäng iaf!
Tack!
Det lät intressant hörru! Dock är jag helst sugen på en "oskramlig" modell som inte eventuellt skulle behöva servas direkt, men ska ha ditt erbjudande i åtanke.![]()
Haha givetvis fanns det en hel forumdel tillägnat mina frågor som jag helt lyckats missa. Tack för tipset. Ändå beundransvärt att inte 90 procent av svaren är "det finns redan 1000 trådar om detta ämne ditt lilla rövhål!" så där går KS på plus lmao.svar om SKX007 rekommenderar jag att du kollar in på Kobra Kai, där finns bäst kunskap
Ah, det låter utmärkt. Hade ändå tänk använda den som något av en beater och just skx verkar så pass tålig att jag mer eller mindre skulle kunna största en mindre sydamerikansk regering med den utan några större reparationer? (obs Säpo det är endast ett hypotetiskt scenario)att denna klocka har ett robust men väldigt simpelt urverk (ingen hacking eller winding).
Härligt, den ska vara väldigt lätt att modda så det är ju ett stort plus.jag höll på att tappa kärleken till den bytte jag bezel-insert bara
Ah bra!Jag har spröda handleder och den känns inte alls stor för mi
Nej vi trackar inte så, inte när du är ny. Nu erbjuder vi gratisfixar, lägger upp vintagebilder med plexiporr och gullar med dig, men sedan. När du gått ner dig, då kommer kraven!Haha givetvis fanns det en hel forumdel tillägnat mina frågor som jag helt lyckats missa. Tack för tipset. Ändå beundransvärt att inte 90 procent av svaren är "det finns redan 1000 trådar om detta ämne ditt lilla rövhål!" så där går KS på plus lmao.
Då gissar jag att nästa klocka blir intressant att veta om vi tänker lika. Jag har att fortsätta med en ny OWG klocka i en uppåtflippande spiral alternativt gå på en duo och då möjligtvis med min bb36 kvar. Moderna ilandsproblem. Blev faktiskt lite sugen på en skx igen. Skulle behållit den. Eller kanske en sbdc053... gillar den blå färgen och gummi går före länk på en dykare i min bok. Ursäkta att jag går lite off topic här.Haha Vafan! Jag hade en Skx007 som första rediga klocka när intresset tog fart. Äger fortfarande en vit Sinn 104 och senaste inköpet är en BB36![]()
Köp! Har i o f s bara handlat en gång fr creationwathches, men då funkade det tipp topp och perfekt.Fan då känns som ett rimligt köp och pris detta för japanska versionen!!
http://www.creationwatches.com/prod...2mSb2Q_bbRbUaMurgv3PA-DSN7e0ZNYxoCq5gQAvD_BwE
Men era varningar om extra tull och "måndagsexemplar" får mig att tveka... Ska jag hålla ut och kolla runt här på forumet efter ett köp istället alltså? Hnghhh
Är riktigt sugen, verkar dock vara ett jävla lotteri att beställa seiko från CW x)Har i o f s bara handlat en gång fr creationwathches, men då funkade det tipp topp och perfekt.
De är coola!Hej,
Spana in Seiko SNKK45,SNKK47,SNKK43...där har du några riktigt fina klockor. Svåra att få tag på dock!
Jasså, det visste jag inte. Tänker att SKX har ett rätt basic och robust urverk, som borde funka nästa no matter what.Är riktigt sugen, verkar dock vara ett jävla lotteri att beställa seiko från CW x)
Tänk på att J eller K version endast har olika tavlor då det är avsedda för olika marknader. Det är de enda som skiljer.Fan då känns som ett rimligt köp och pris detta för japanska versionen!!
http://www.creationwatches.com/prod...2mSb2Q_bbRbUaMurgv3PA-DSN7e0ZNYxoCq5gQAvD_BwE
Men era varningar om extra tull och "måndagsexemplar" får mig att tveka... Ska jag hålla ut och kolla runt här på forumet efter ett köp istället alltså? Hnghhh
Om du vill ha den fulla klockträskupplevelsen; ångest över trasig klocka, dålig tidhållning, dyrare än väntat pga tull, inte rätt låda till klockan osv kör på CreationMånga rediga tips här! Tack! ! Ska se tillbaka på denna tråd om några år då jag bor utfattig I en liten kartong med två Patek på vardera arm.
Ja, jag är ju sannerligen inte den första som inleder mitt heroin/klockberoende med en skx baserat på era inlägg. Jävla snygg den är ändå. Verkar lite klurigt att få tag på en legit bara, men ska hålla utkik här på forumet! Creation Watches verkar ni ha lite blandade upplevelser av?
Har också hört att det ska vara lite vanligt med defekter på just denna modell så får läsa på om det. N
ågon som fått en dålig/fake vid ett köp?
Fan, @Gummo !Om du vill ha den fulla klockträskupplevelsen; ångest över trasig klocka, dålig tidhållning, dyrare än väntat pga tull, inte rätt låda till klockan osv kör på Creation
Vad gäller skx tycker jag du ska starta med tyngre grejjer på en gång, det är lite som att komma vattenkammad i mormors stickade tröja med chips och läsk till ett crack-party...
Fan då känns som ett rimligt köp och pris detta för japanska versionen!!