Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah tur det iaf. Lurigt med så sen avgift dock.som helst så är jag väldigt nöjd med klockan, sen är det tur att det nu inte handlar om 30' klocka som man får betala momsen på
Och det var precis en sådan det blev! Nu återstår bara att se i vilket skick den anländer.KX007J är det enda rätta
Och det var precis en sådan det blev! Nu återstår bara att se i vilket skick den anländer.
Om du inte bestämt dig helt än så skulle jag råda dig att titta på SKX031. Jag köpte själv en begagnad här via klocksnack är supernöjd!
Nu kom den lilla jäkeln hem! Skitsnygg! Dock hörrni just denna modell är ju ibland "missaligned" skulle ni säga att denna är det mer än vanligt? Jag märker typ inte men vill veta så ni får gärna ta er en titt att det är en ordentlig version!
Yeah men denna inte mer missaligned än vad som tyvärr är "standard"? Den är inte extra sopig i det avseendet liksom?är "missaligned". Det är normalt för
Nejdå den ser bra ut. Jag upplever min egen som något litet mer sned än din.Yeah men denna inte mer missaligned än vad som tyvärr är "standard"? Den är inte extra sopig i det avseendet liksom?
Haha, exakt så. Var borta 3 månader! Ikväll fick jag ett återfall and here I am..
Snyft...också tillbaka efter att ha lyckats rehaba mig till ett liv utan att fanatiskt läsa om nån jävla galning som hänger ut natostraps på öar över vintern för att få rätt patina eller vad det är för klocka någon hittat i en vikingagrav under Coop i Linköping.Haha, exakt så. Var borta 3 månader! Ikväll fick jag ett återfall and here I am..
nu skrev @ategner 031 och inte 013.
Det är (ganska mycket) olika modeller
men din point är valid ändå!