Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din sista klocka skall vara slitstark.
Den skall vara för evigt.
Platinum Daytona.
ELLER
Platinum Day Date.
I detta fall, Platona.
Faller tyvärr strax utanför budget![]()
Grym som panda!Jag tycker, du värd lite vitguld broder..
![]()
Gillade denna med, kermisk boett, perpetual calander.. lite rough sådär men ändå sofistikerad med en pc.
42mm är görbart dessutom...
![]()
Härlig. Gillar stora datum men har du inte tillräckligt med svart? Vad är det för höjd på denna?
Kan inte få för mkt svart.. eller kanske, tror den är en allvarlig kombattant för sista platsen i trion.
Tror den var 14,5 hög... kan förväxlat detta dock
Grym som panda!![]()
Riktigt vass även den!Panda i all ära, Omen har ju en sjukt läcker.
Jag är ändå kär i den silvriga.
Jämförde dessa nyligen
![]()
Sofistikerad? Ser ju ut som en snusdosa.Gillade denna med, kermisk boett, perpetual calander.. lite rough sådär men ändå sofistikerad med en pc.
42mm är görbart dessutom...
![]()
Sofistikerad? Ser ju ut som en snusdosa.
Jag vet tyvärr inte, men någon mer påläst svarar nog snart...Jag tycker verkligen också om pandan. Tänkte lära mig något på kuppen och är fn inte riktigt kompis med Google, finns 116509 även med svart tavla och vita/silvriga subdials? Dvs i likhet med exempelvis 6263. Heter dessa också i så fall panda eller har de något annat namn?
Ful på utsidan och vacker på insidan menar du?Som i sofistikerat inre... Skitcoolt med oborstat yttre men komplicerat inuti
Absolut, som ringaren i NotreDame.Ful på utsidan och vacker på insidan menar du?![]()