• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mig välja min sista klocka

Men Chrisse , du gillar ju GS och titan. Varför inte en SBGA011 eller äntligen en SBGA031? Det gör väl inget om klockan inte drar hela budgeten?

Men Chrisse , du gillar ju GS och titan. Varför inte en SBGA011 eller äntligen en SBGA031? Det gör väl inget om klockan inte drar hela budgeten?

Sant, har surfat runt massvis på GS, men får inte tingel (för tillfället)
Men är ju sjukt förtjust i sbga031'an.. skulle kunna ta en GS och något annat. Men då är jag åter i karusellen tror jag.. hmmm

SBGA071 , 200 exemplar (stål)
sbga071-6.jpg

Eller som sagt, SBGX018 i 18kt. Kvarts, kostar 120'kr ny och säkert "osäljbar". Löser således alla problem med eventuellt flippande av den. :D
SBGX018_6-700x700.jpg

En tanke här.. Borde du inte ha en "användarvänlig" stålvariant i din samling ? Repor, swirls etc på en t.ex SubC är helt ok i mina ögon, men trist på en fin AP som din, och Pateken.
Att kunna sticka till stranden med barnen utan att vara så rädd om klockan.

En tanke här.. Borde du inte ha en "användarvänlig" stålvariant i din samling ? Repor, swirls etc på en t.ex SubC är helt ok i mina ögon, men trist på en fin AP som din, och Pateken.
Att kunna sticka till stranden med barnen utan att vara så rädd om klockan.

Hade ju tänkt ha AP'n just till det, ganska stadig pjäs. Nu är den tyvärr på retur för justering. Så får se hur det blir med den.

Jag är jävig men eftersom det blir min nästa kan jag inte annat säga en att du har ett extremt lätt val och det är VC OS. En av dina anledningar tilltalar mig på ett väldigt konstigt sätt men ändå. Att ha en AP en PP och toppen på verket en VC som en trippel är lite speciellt, trots att varken AP el PP tilltalar mig överhuvudtaget.
Nu finns inte det allternativet som en trippel men BP, Lange och VC ojojoj.

Önskar dig all lycka med ditt val och att vi i framtiden inte ser några fler annonser på köp och sälj från dig ;).

Tillbaka
Topp