Perfekt att köpa en ful klocka om man bara ska ha tre klockor.![]()
Blir ju lättare att välja då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt att köpa en ful klocka om man bara ska ha tre klockor.![]()
Men Chrisse , du gillar ju GS och titan. Varför inte en SBGA011 eller äntligen en SBGA031? Det gör väl inget om klockan inte drar hela budgeten?
ZeitwerkFinns många fina ALS, även om många är lite "gubbiga"
Zeitwerk
Panda i all ära, Omen har ju en sjukt läcker.
Jag är ändå kär i den silvriga.
Jämförde dessa nyligen
![]()
När det väl beger sig, dröjer ett bra tag, lutar det åt någon av dem..Båda är brutalt bra!
Du måste välja någon av de två![]()
När det väl beger sig, dröjer ett bra tag, lutar det åt någon av dem..
SBGA071 , 200 exemplar (stål)
![]()
Eller som sagt, SBGX018 i 18kt. Kvarts, kostar 120'kr ny och säkert "osäljbar". Löser således alla problem med eventuellt flippande av den.
![]()
VC skulle vara coolt Chrisse. Fast du behöver byta ut AP'n...![]()
En tanke här.. Borde du inte ha en "användarvänlig" stålvariant i din samling ? Repor, swirls etc på en t.ex SubC är helt ok i mina ögon, men trist på en fin AP som din, och Pateken.
Att kunna sticka till stranden med barnen utan att vara så rädd om klockan.
Instämmer, men kvartsaren är cool.Sjukt fula ju.
Sjukt fula ju.
Instämmer, men kvartsaren är cool.
Pytteliten, 35mm.Är den så liten som det ser ut?
Hade ju tänkt ha AP'n just till det, ganska stadig pjäs. Nu är den tyvärr på retur för justering. Så får se hur det blir med den.
Berätta mer!
2:a ggn nu som den är åter pga dålig gång.
Första ggn tror jag handlaren "fixade" det själv, nu har jag krävt den går till AP för koll.
Så lär ta sin lilla tid
Vitguldsubben ("smurf") med blå ring. Kan dock vara på gränsen prismässigt...
Det låter som att du har en hel del andra klockor i samlingen och dessutom har åsikter om en hel del övriga.
Därför tror jag att du i hjärtat egentligen vet vad det är du vill ha.
Och det är en VC.
Rosén är fin som fan.Någon av dessa guldare?
Fint urverk och jävligt snygga.
Listar runt 130 så det är med marginal.
![]()
Vitguldaren heter sbgj007
Rosén är fin som fan.
Föredrar själv gulguldaren. Matchar vigselringen bäst och är klassiskt vacker som en midsommardans på sommaräng.
Har du ingen bra anledning framöver, typ sommar, att köpa dig en sådan som morgongåva?![]()