OP, men än hellre en explorer 36mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan fråga andra tills du är blå i ansiktet. Men köper du inte den som DU gillar bäst, den som kittlar liite extra, så kommer du inte bli nöjd. Oavsett hur många som tycker du ska köpa den.
Det förstår jag. Jag har varit i dina skor flera gånger. Därav mitt råd att gå på vad du gillar och inget annat.Det ligger en sanning i det. Men ibland vill man ju bara ventilera. Sen är det kul att höra andras åsikt, även om man själv lär vela sig till ett beslut.
Det blev ingetdera.Blev en Sinn 556.Uppföljningsdags! Lyckades @Facegravy fatta sitt beslut?
BildDet blev ingetdera.Blev en Sinn 556.
Jag hade för svårt att bestämma mig. Så jag lät det vara.Men nog har man velat fram och tillbaka
Det blev ingetdera.Blev en Sinn 556.
Jag hade för svårt att bestämma mig. Så jag lät det vara.Men nog har man velat fram och tillbaka
Det känns som det nu i efterhand. Särskilt med tanke på att jag börjat tröttna på 556:an.Ja men det var väl ett gott beslut? Åtminstone i mina ögon, som uppskattar både perpetualens och femfemtisexans rena design.![]()
Har PO 39,5 mm någonsin varit inne?OP:n alla dagar i veckan. Den kommer att vara lika poppis om 10 eller 50 år. PO:n är redan ute![]()
Som en kollega brukade säga till migAsbra ju
![]()