Inget om vasaparken?Körde premiär på zinken i söndags och kommer spela där nästa vecka med. Brukar vara bra lira från 20:00 och frammåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget om vasaparken?Körde premiär på zinken i söndags och kommer spela där nästa vecka med. Brukar vara bra lira från 20:00 och frammåt
Vilken tid på Söndag?Ska och slipa grillorna i blackeberg idag, när smäller det nästa gång? Siktar på Zinken söndag.
Johan tog 80:- för att slipa upp dom, så kan lätt tipsa om ni behöver utrustning/klubbor eller bara slipa radie eller vad fan som helst![]()
Brukar vara bra lir fån 19:30 å frammåtVilken tid på Söndag?
Toppen, tar fram grejerna nuBrukar vara bra lir fån 19:30 å frammåt
Fy farao, fast vilket ös igår! Grym premiärSå var premiären avklaradBra lir @Jokkmokkswe !
Hjälm och klubba, ingen kontakt förutom i misstag, vilket händer... framförallt egnaVad kör ni? Hjälm o klubba eller är det kontakt? Är ni gamla lirare eller glada totalamatörer?
Nån som vet om något sånt här försiggår i Gävle? Blir så avis på er andra.
Ta en tur till Blackberg och kitta upp dig hos skridsko Johan, finns allt och lite till där ute. Väl värt trippen dit.Jag är gärna på inom nån vecka, måste bara fixa lite nya grejer innan jag är redokanske ev. Redan på söndag om ni kör då
Oj va gött. Påminner mig om när vi lirade rinkbandy när jag bodde i Oslo. Har dock inte kört med hockeyklubba sen jag gick i plugget. Undrar om jag ens kan slå ett slagskott längre haha. Vore riktigt kul om man lyckades få loss några timmar för lite lir i vinter!Hjälm och klubba, ingen kontakt förutom i misstag, vilket händer... framförallt egnaBeror helt enkelt på hur mycket du vill kötta och hur mycket tur du förlitar dig på
Körde själv med hjälm och handskar, men funderar på att iaf köra benskydd nästa gång.
Det är nog ganska blandat, men en hel del har nog lirat något i yngre ålder iaf.
Läckert! Skulle ni köra imorgon också?Benskydd är att förespråka. Vi är gänget med NHL tröjor. Polaren har Toronto, jag har urgammal NJ Devils
![]()
@theargonaut @Falken @vikgul @Aquaracer2 @P-vakten
De två sista är bara på skoj.
Imorgon kl 19:00 så ska det spelas på Zinken. Nu måste vi styra upp mer hockey här på klocksnack!
Kommer inte loss idagÄr på G till zinken nu.
Vore kul! Snackade med en polare om att köra på zinken i helgen. Lite väl trångt i Vasaparken@Falken vi är redan igång på zinken. Får styra upp något med @theargonaut