• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Horology House säljer fake Rolex (och verkar ha gått under jorden)

Finns massor, exempelvis Klockmagasinet.
Jag tror att vi talar förbi varandra lite. Jag syftade på dyrare märken som t.ex. Rolex eftersom det var det märket tråden handlar om och det finns så vitt jag vet ingen utländsk aktör som riktar sig specifikt mot svenska konsumenter. Pratar vi Seiko, Casio och annat lättillgängligt, billigare sortiment är det så klart en annan femma och då är jag med på vad du menar. :) Ledsen för off topic.

Jag tror att vi talar förbi varandra lite. Jag syftade på dyrare märken som t.ex. Rolex eftersom det var det märket tråden handlar om och det finns så vitt jag vet ingen utländsk aktör som riktar sig specifikt mot svenska konsumenter. Pratar vi Seiko, Casio och annat lättillgängligt, billigare sortiment är det så klart en annan femma och då är jag med på vad du menar. :) Ledsen för off topic.
Gäller även alla företag som säljer på KS, även de som säljer Rolex.

• Like
Reactions: HSK
Intressant, planerar han att gå ut med en avbön och göra comeback?
I doubt he will be able make a full comeback if that is what he tries. I think the best thing he could do it just tell the truth as it is, but I won't ever trust him again, and I think a lot of people are the same. As far as I am concerned, he ruined his credibility to the point of no return, which is just really sad.

I doubt he will be able make a full comeback if that is what he tries. I think the best thing he could do it just tell the truth as it is, but I won't ever trust him again, and I think a lot of people are the same. As far as I am concerned, he ruined his credibility to the point of no return, which is just really sad.
True, but people forgive and forget, something is coming i think?

Something is coming, and people do forgive and forget. They will stay, many others won't. It's up to each viewer to decide for themselves whether or not they think it's worth it to stick around and support someone that has sold the very bane of this hobby and broken trust like that.

Intressant, planerar han att gå ut med en avbön och göra comeback?

Im inclined to belive that he just want some revenue from ads.
Någon nämnde att han höll på att dra igång ett eget varumärke som skulle sälja diverse band och liknande innan hela den här soppan uppdagades så han kanske gör ett nytt försök med det nu när det värsta dammet har lagt sig?

Tillbaka
Topp