Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den dök upp i mitt instagramflöde tidigare idag, tycker också den var cool!Asgrym!
![]()
Japp den där var väldigt lyckad!Asgrym!
![]()
Hur bra balans som helst i den CF modellen och betydligt mer lyckat koncept med tygtavla än modellerna med denim urtavlaAsgrym!
![]()
Jag har själv tidigare ägt flertal moderna sportreferenser från Rolex och tycker kvalitetskänslan står sig väl i jämförelse. Nu är det dock inte helt lätt att jämföra en sportreferens från Rolex/Omega som oftast är tillverkade i stål mot en BB som oftast är en fusion av diverse olika material (och mycket sällan på länk) rätt av. Men, jag tycker det är en mycket gedigen kvalitetskänsla överlag. Går man dessutom upp ett snäpp till Big Bang UNICO så är det en otroligt hög finish och kvalitet på klockornaHej Hubloistas!
Hur är kvalitetskänslan på BB jämfört med referenser som Omega och Rolex. Jag har tyvärr bara sett dem bakom glas eller på nån handled.. nyväckt intresse för BB och 60 mil till närmaste AD därför jag frågar.
Ser liten och smidig ut!![]()
Lättat lite på gummit på ”ryssen” idag...
Verkar behöva putsa glaset med..
Som sagt, satt löst!Ser liten och smidig ut!
Bankrånarhublot i rätt material, gillar det!Som sagt, satt löst!
Samma härBankrånarhublot i rätt material, gillar det!
Lite putsning och det blir ej bättre!![]()
Lättat lite på gummit på ”ryssen” idag...
Verkar behöva putsa glaset med..
Bra tavla! Vad är det för ref?
B1915.1Bra tavla! Vad är det för ref?
Aldrig sett tavlan innan, mycket braB1915.1
Dock inte så vanlig tavla. Vanligare med sunburst bara
Sett även vit/silver variant av den räfflade tavlan. Men den svarta diton är mkt snyggareAldrig sett tavlan innan, mycket bra![]()
Håller med om att den svarta är finare!Sett även vit/silver variant av den räfflade tavlan. Men den svarta diton är mkt snyggare
![]()
Körde Ice Bang varje dag i 5 år........toknöjd! Hårda meterial så den var i nyskick!Om man bara ska ha en BB 44 i sin samling vad håller bäst i längden, en stål/stål, stål/keramik, Black Magic eller Ice Bang?
Sabbade varumärket?Ice Bang Evolution är en jävla bra beater. Även om det kanske inte är den hetaste modellen idag. Sjukt bekväm och tål mycket stryk utan att tappa skicket. Synd att Hublot sabbade varumärket så grovt...
Sabbade varumärket?
Precis tvärtom anser jag. Snarare har de stärkt varumärket de senaste åren genom att ta fram diverse riktigt avancerade inhouseurverk som Unico, Meca-10 etc. Många som snabbt dömer ut Hublot utan att ha koll på vad de åstadkommit de senaste årenJa, jag tycker tyvärr det. Det blev lite för många modeller i lite för rask takt, för många limiterade etc. Jag och rätt många fler tycker det. Men det är såklart upp till var och en att tycka.![]()
Korrekt! Haters gonna hatePrecis tvärtom anser jag. Snarare har de stärkt varumärket de senaste åren genom att ta fram diverse riktigt avancerade inhouseurverk som Unico, Meca-10 etc. Många som snabbt dömer ut Hublot utan att ha koll på vad de åstadkommit de senaste åren