Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra deal på den!![]()
Tips om nån jagar en classic fusion! Fullset!
Helt klart!Bra deal på den!
På vilken dinka?Gick inte att byta tavla enligt AD
Rainbow Daytona, släng dig i väggen
Fruktansvärt bra
Agreed! Riktig hållkäften dinkaFruktansvärt bra
Buda?
Nej, inte så förtjust i motivet och den är i usa... Står ca 2000 så kanske 90-tal, vet inte själv.Buda?
90-tal?
I hear u.Nej, inte så förtjust i motivet och den är i usa... Står ca 2000 så kanske 90-tal, vet inte själv.
Kul, stort grattis!Blev med Hublot idag.
Kul klocka, jag gillar den än så länge... Inget direkt märkvärdigt men ändå..!
![]()
Tack!Kul, stort grattis!
Blev med Hublot idag.
Kul klocka, jag gillar den än så länge... Inget direkt märkvärdigt men ändå..!
![]()
Bra! Måste dock byta gummit så har inte kunnat testa 100%... men jag gillar denGrymt bra! Första intryck?
Jäkligt små skruvar på gummit på den där. Var försiktig så du inte förstör demBra! Måste dock byta gummit så har inte kunnat testa 100%... men jag gillar den
—
Fråga till alla när jag ändå är igång. Hur svårt är det att byta gummit själv?
Det jag är rädd för... lämnar nog in för byte! Känns säkrast.Jäkligt små skruvar på gummit på den där. Var försiktig så du inte förstör dem
Rob har rätt mycket gummin i lager faktisktDet jag är rädd för... lämnar nog in för byte! Känns säkrast.
Jag har andra längder, så det är inte problemet.Rob har rätt mycket gummin i lager faktiskt
Tex Rob Engström. 2500krFråga ang gummiband. Har bytt till de längsta (som ingick i affären) men sitter fortfarande för tight... vart köper jag smidigast ett sånt? Krävs bara någon millimeter längre.
Svindyrt?
Billigt och enkelt. Gör egna hål.Fråga ang gummiband. Har bytt till de längsta (som ingick i affären) men sitter fortfarande för tight... vart köper jag smidigast ett sånt? Krävs bara någon millimeter längre.
Svindyrt?