Vet ej faktiskt, kika med AD!Ja 41mm hade varit bra för mig. Tycker det är synd att det finns så många färre varianter, och jag hade tänkt köpa ett skrikit gummi isf, och kan bara hitta till 44orna. Eller har jag bara missat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej faktiskt, kika med AD!Ja 41mm hade varit bra för mig. Tycker det är synd att det finns så många färre varianter, och jag hade tänkt köpa ett skrikit gummi isf, och kan bara hitta till 44orna. Eller har jag bara missat?
Bandet. LR är läderklätt gummi och LX gummi.Tjenare gänget,
Ny på KS så guida mig gärna vidare om jag publicerar detta fel.
Införskaffade i veckan hyfsat impulsivt en Hublot Classic Fusion 42mm (542.NX.1171.LR) och har upptäckt att det tycks finnas olika typer av samma modell?
Det jag noterat är annat ref nr (542.NX.1171.RX) och blev då nyfiken/orolig vad skillnaden är? Med facit i hand kanske man skulle läst på lite mer innan.
Klockan köptes kartong-ny och är uttagen hos Svensk AD.
Vad skiljer sig modellerna åt?
Tack på förhand!
Nejdå finns absolut för 41mm också. In på https://boutique.hublot.com/eur_en/Ja 41mm hade varit bra för mig. Tycker det är synd att det finns så många färre varianter, och jag hade tänkt köpa ett skrikit gummi isf, och kan bara hitta till 44orna. Eller har jag bara missat?
Tack det var ju ballt!Nejdå finns absolut för 41mm också. In på https://boutique.hublot.com/eur_en/
Dom har till och med så du kan söka upp valfri modell(även om den utgått) och få fram vad som passar och testa på klockan.
Big Bang är vattentäta till 100m så inga problem att bada med dem. Classic Fusion är vattentäta till 50m och det borde utan problem tåla en dusch/bad etc. Är klockan inte ny kan du alltid lämna in den på trycktest hos urmakare för att vara säkerHur gör ni/ser ni på Hublot och vatten? Någon som vågat sig på dusch eller bad?
Eller en sån enkel sak som en båttur eller fiske, att ni drar er för att ta med den.
Big Bang anses som vattentäta om jag inte har fel men äger en Classic fusion själv som nja.. ”Tål vattenstänk” som det så fint hette. Mvh![]()
Ping @TorstenIngen som äger eller har ägt en ”Spirit of Big Bang”? ..bild och rewiev gärna![]()
Jag har en Spirit of Big Bang All BlackIngen som äger eller har ägt en ”Spirit of Big Bang”? ..bild och rewiev gärna![]()
Den är ju helläcker asså! Har sneglat på den länge. Är din 45 lr 42mm och hur bärs den. Jag har ca 17.5 armleder.Jag har en Spirit of Big Bang All Black
Jäkligt cool klocka men den faller inte alla på läppen.
![]()
![]()
![]()
Jävlar vad ball!Jag har en Spirit of Big Bang All Black
Jäkligt cool klocka men den faller inte alla på läppen.
![]()
![]()
![]()
Den är 45. Har runt 18 cm om jag inte minns fel. Tycker den sitter helt okej men det var längesedan jag bar den.Den är ju helläcker asså! Har sneglat på den länge. Är din 45 lr 42mm och hur bärs den. Jag har ca 17.5 armleder.
Absolut!Jävlar vad ball!
Har Hublot fått lite inspo ifrån RM tro?
Måste nog ner till Rob E och testa vid tillfälle. Dock så tycker jag List-priset är för högt.. så de blir väl isf till att kolla gråisDen är 45. Har runt 18 cm om jag inte minns fel. Tycker den sitter helt okej men det var längesedan jag bar den.
Listpriset brukar inte vara något problem att få ner när det gäller Hublot.Måste nog ner till Rob E och testa vid tillfälle. Dock så tycker jag List-priset är för högt.. så de blir väl isf till att kolla gråis![]()
Så äre nog förstås.Listpriset brukar inte vara något problem att få ner när det gäller Hublot.
Den modellen jag har gjordes bara i 500 ex och är du intresserad är det bara att PM:a![]()
Fulpolerad, kolla vinkeln på borstningen på glasringenÄr helt novis inom Hublot men börjat kika lite på MDM i guld. Hittade den nedan - någon som har en take på hur skicket ser ut på denna?
Muchas gracias!
Är helt novis inom Hublot men börjat kika lite på MDM i guld. Hittade den nedan - någon som har en take på hur skicket ser ut på denna?
Muchas gracias!
Synd på skicket. Annars är ju en MDM i helguld helt rätt!Fulpolerad, kolla vinkeln på borstningen på glasringen
Tack! Yes ser nu. Inte alltför trevligt. Jakten fortsätterFulpolerad, kolla vinkeln på borstningen på glasringen
Magisk den där!Önskar man hade haft bankkonto och swagger för att kunna bära upp en sådan här
![]()