Nej. Hur menar du?Är inte Hublot lite som Invicta men i den högre prisklassen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Hur menar du?Är inte Hublot lite som Invicta men i den högre prisklassen?
Tycker jag inte, en väldigt bra/fin grunddesign. Sedan finns det varianter jag tycker är gräsliga men i grunden riktigt bra.Är inte Hublot lite som Invicta men i den högre prisklassen?
Goddag yxskaftÄr inte Hublot lite som Invicta men i den högre prisklassen?
Lite kul i 44, 41 resp. 38mm...
![]()
Fräck! Vad är det för diameter på den?Äntligen kan jag posta i denna tråd på riktigt också...
![]()
Perfekta 38mm.Fräck! Vad är det för diameter på den?
Ja smaken är som bakenPerfekta 38mm.
TrollÄr inte Hublot lite som Invicta men i den högre prisklassen?
42mm är omkring 50.Är det någon som vet vad senaste generationen Classic fusion mäter lugg till lugg i 38mm resp 42mm?
Köpte min via KS för 19. Ligger väl typ på 15-20 K beroende på skick (?)Vad skulle ni säga att en 1508.2 är värd idag?
![]()
spretar lite online
Rätt givet vilket svar du får i Hublot trådenÄr ingen expert på hublot så lika bra att höra era åsikter.
har blivit erbjuden att byta min omega SMP James Bond Limited edition från 2019 mot en hublot big Bang från 2016, den ska vara som ny.
Vad anses om det, ett bra byte eller ska jag behålla omegan? Har varit sugen att testa hublot ett tag men vet inte om det är riktigt värt det?
länkar till exakt den hubloten som jag blivit erbjuden.
Första hade jag valt.Så vilken av dessa hublot skulle ni rekommendera att jag byter emot och varför?
301.CT.130.RX
![]()
Eller denna
301.ci.1190.gr.abg11
![]()
+1Första hade jag valt.
Fin! Min hälsar! (gammal bild)1521.100.2 Vilken liten goding! Så tunn o fin och alldeles lagom storlek på 36mm. Riktigt bra skick på denna också![]()
![]()
Grym! Är det samma ref? har inte lyckats hitta någon bra guide till alla olika varianter av denFin! Min hälsar! (gammal bild)
![]()
Yes, samma ref. Har inte heller någon bra överblick.Grym! Är det samma ref? har inte lyckats hitta någon bra guide till alla olika varianter av denfinns ju auto och kvarts, sedan lite olika varianter på clasp tror jag.
Kan eventuellt ha snöat in mig, eller vad säger ni?
![]()
![]()