• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Äntligen kan jag posta i denna tråd på riktigt också... :)

38mm, ref 361.CM.6010.LR.1971.SDQ 11. 40 ex tillverkade 2011 i samband med Förenade Arabemiratens 40-årsfirande som självständig stat.

20210326_131029.jpg

Senast ändrad:
Är ingen expert på hublot så lika bra att höra era åsikter.
har blivit erbjuden att byta min omega SMP James Bond Limited edition från 2019 mot en hublot big Bang från 2016, den ska vara som ny.

Vad anses om det, ett bra byte eller ska jag behålla omegan? Har varit sugen att testa hublot ett tag men vet inte om det är riktigt värt det?
länkar till exakt den hubloten som jag blivit erbjuden.

Var ett ganska slitet gummiband på den MDM jag köpte härförleden.

Camo verkar ju vara nåt som "ligger i Hublots DNA" som man säger nuförtiden... ...men det borde ju betyda att även farfar MDM har det i sitt DNA tänkte jag, även om det aldrig blommade ut back in the day???

Kunde bli en bra sommarlook?

Sagt och gjort, köpte ett Bonetto gummi-Nato 328 i ljus Camo, snidade till ett par bitar och borrade pyttesmå hål i och pillade dit (himla små skruvar...)

Mycket nöjd!
h1b.jpg

hublot.jpg

IMG_3548.jpg
IMG_3523.jpg

IMG_3555.JPG
IMG_3565.jpg
IMG_3577.jpg
IMG_3586_1.jpg

Är ingen expert på hublot så lika bra att höra era åsikter.
har blivit erbjuden att byta min omega SMP James Bond Limited edition från 2019 mot en hublot big Bang från 2016, den ska vara som ny.

Vad anses om det, ett bra byte eller ska jag behålla omegan? Har varit sugen att testa hublot ett tag men vet inte om det är riktigt värt det?
länkar till exakt den hubloten som jag blivit erbjuden.
Rätt givet vilket svar du får i Hublot tråden 😀

Så vilken av dessa hublot skulle ni rekommendera att jag byter emot och varför?

301.CT.130.RX​

EC24A6F4-EEEA-4B2F-B610-4470CD61DF64.jpeg

Eller denna
301.ci.1190.gr.abg11
A7FE8837-7CA0-4E0E-8E6F-B2E4585E9E57.png

Tillbaka
Topp