hannes1988
Basic
Om det är samma boett som på Classic Fusion Chrono så är det 52 mm.
Kan tyvärr inte länka till sidan med uppgifterna då det inte är tillåtet enligt forumets regler![]()
Tack för det! Var lite större än jag hade hoppats på dock :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är samma boett som på Classic Fusion Chrono så är det 52 mm.
Kan tyvärr inte länka till sidan med uppgifterna då det inte är tillåtet enligt forumets regler![]()
Den är så sjukt fet!Black Caviar in the house!
Svårt ball klocka som mer eller mindre är omöjlig att fota
Skönt udda avbrott i min jakt på ikoniska vintage klockor..
![]()
![]()
![]()
Håller med; grymt coolt modernt avbrott!Black Caviar in the house!
Svårt ball klocka som mer eller mindre är omöjlig att fota
Skönt udda avbrott i min jakt på ikoniska vintage klockor..
![]()
![]()
![]()
Tackar!Den är så sjukt fet!
Tack!Håller med; grymt coolt modernt avbrott!
Åh herre. Varför öppnade jag mot bättre vetande den här tråden? Min sambo kommer slänga ut mig och byta lås om jag kommer hem med en sån där skönhet.Comeback BIG BANG!
Återtåget.. inte ägt en Hublot på flera år. Detta är 41mm Black Magic, helt rätt storlek.. bär tom bra
Nu vill jag ha en SS/Ceramic med...
![]()
Just den modellen är så snygg, någongång så....Hur är gummit på Hubbarna? Jag har aldrig testat någon mer är lite sugen på en Classic Fusion. Är det mjuk som fasiken? Man ser på bilder att det är inte helt rakt utan "svänger", ser lite skålat ut. Svårt att förklara hur jag menar men det syns på den här bilden .
![]()
Hur är gummit på Hubbarna? Jag har aldrig testat någon mer är lite sugen på en Classic Fusion. Är det mjuk som fasiken? Man ser på bilder att det är inte helt rakt utan "svänger", ser lite skålat ut. Svårt att förklara hur jag menar men det syns på den här bilden .
![]()
Mkt mjukt och följsamt, tänk örsnibb.. mkt skönt mot handleden![]()
Väldigt mjukt och fint, men blir inte för sladdrigt så det känns stabilt!Hur är gummit på Hubbarna? Jag har aldrig testat någon mer är lite sugen på en Classic Fusion. Är det mjuk som fasiken? Man ser på bilder att det är inte helt rakt utan "svänger", ser lite skålat ut. Svårt att förklara hur jag menar men det syns på den här bilden .
![]()
Grymt bra!Återtåget.. inte ägt en Hublot på flera år. Detta är 41mm Black Magic, helt rätt storlek.. bär tom bra
Nu vill jag ha en SS/Ceramic med...
![]()
Haha jag håller med
Vad fan, har du fått julkort från Hublot?
Inte riktigt säker på varför, men antar att det är för att jag är medlem i HublotistaVad fan, har du fått julkort från Hublot?![]()
Det är jag också. Blir ett mail till Jean-Claude Biver om jag inte också får ett!Inte riktigt säker på varför, men antar att det är för att jag är medlem i Hublotista![]()