Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket, den första är en Hublot Classic 45mm. Den andra är en Hublot Big Bang ceramic 44mm.Snygga!
Vad heter modellerna?
2 av mina hublot
Måste vara solen som gjorde den mattsvart alla andra kort blir den blanksvart på. Referens på kvittot är: 301 cx 130 rx03Nice, vad är det för referens# på bigbangen, aldrig sett den förut med matt keramisk boett med romerska siffror.
Har för mig att Mdm är de "äldre" modellerna medans de andra "vanliga" är Classic Fusion, Big Bang osvVad är skillnaden på Hublot och Hublot mdm ?
Tack tack !Har för mig att Mdm är de "äldre" modellerna medans de andra "vanliga" är Classic Fusion, Big Bang osv
Sitter riktigt skönt på gummit. Ett stort plus är att den glider under manschetten på skjortor i storlek 37...
Hublot Big Bang Black Caviar
Kom till huvudstaden snart gubben så man får klämmaSitter riktigt skönt på gummit. Ett stort plus är att den glider under manschetten på skjortor i storlek 37...
Kul med en annorlunda klocka. Jag gillart!Sitter riktigt skönt på gummit. Ett stort plus är att den glider under manschetten på skjortor i storlek 37...
Riktigt ful, tror att man tröttnar snabbt. Ligger väl en billig på blocket.Någon som har erfarenhet av Hublot BIG BANG "ALL CHOCOLATE"?
Riktigt ful, tror att man tröttnar snabbt. Ligger väl en billig på blocket.
Någon som har erfarenhet av Hublot BIG BANG "ALL CHOCOLATE"?
Sen att klockan är i "brun" keramik och spännet i svart(?) är lite underligt det med...Riktigt ful, tror att man tröttnar snabbt. Ligger väl en billig på blocket.
Tänk inte ens tanken!Någon som har erfarenhet av Hublot BIG BANG "ALL CHOCOLATE"?
Ser vidrig ut...Någon som har erfarenhet av Hublot BIG BANG "ALL CHOCOLATE"?
Riktigt ful, tror att man tröttnar snabbt. Ligger väl en billig på blocket.
Håller med, värdare att lägga de extra slantarna på en vanlig BB Steel eller Black Magic isåfall.
Sen att klockan är i "brun" keramik och spännet i svart(?) är lite underligt det med...
Tänk inte ens tanken!
Ser vidrig ut...
Flippa den, med förlustHaha jag gillar den men är ju en flippare så det kanske inte är den bästa iden
Hublot är aldrig en bra idé om man är flippareHaha jag gillar den men är ju en flippare så det kanske inte är den bästa iden
Den har väl typ legat ute i 10 år där utan att bli såld. Så att köpa den är nog inte att rekommenderasRiktigt ful, tror att man tröttnar snabbt. Ligger väl en billig på blocket.
Hublot är aldrig en bra idé om man är flippare
Med MP-05 LaFerrari vill Hublot visa vad de kan göra. Extrema lösningar och en prislapp på drygt 3.000.000:-Men hublot vad hände här??!
Den är såå.... Såååå... Sjukt fet!Sitter riktigt skönt på gummit. Ett stort plus är att den glider under manschetten på skjortor i storlek 37...