Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hublot AD?Mailade jälmers men inte fått svar..vet ni någon annan man kan beställa nytt band hos till en 36mm mdm i Sverige?
Jälmers är väl ingen ad?Mailade jälmers men inte fått svar..vet ni någon annan man kan beställa nytt band hos till en 36mm mdm i Sverige?
Vad kosta de,och hur visste du vilket mått du skulle beställa?Jag köpte nytt hos Rob Engström.
![]()
Mitt gamla band satt bra så jag skulle ha samma storlek (det hade börjar gå av vid ett av fästena).Vad kosta de,och hur visste du vilket mått du skulle beställa?
Snygg! Svart känns rätt i det här fallet![]()
Svarta gummit fick åka på igen, vad tycker ni - blått, svart eller canvas/cordura?
Ditt gråa kanvas såklart. Det där svarta är inte ens i närheten. Enda bra med det är att det är tjockare och på så vis får jätteklockan att se lite mindre ut.![]()
Svarta gummit fick åka på igen, vad tycker ni - blått, svart eller canvas/cordura?
En boett kan inte bli för tunn? Känns dock inte ens som du hunnit testa den än?Kommer nog skickas tillbaka (1521.03,bandet
Tar 19,5-20cm skulle jag uppskatta de
Till) eller
Bytes mot annat,trivdes inte
Med en sån tunn boett..vill ha lite mer
Närvaro tyvärr
Kände snabbt att vi inte kommer trivas tyvärrEn boett kan inte bli för tunn? Känns dock inte ens som du hunnit testa den än?
Nu lugnar du ned dig! Den är faktiskt enkom 42”Ditt gråa kanvas såklart. Det där svarta är inte ens i närheten. Enda bra med det är att det är tjockare och på så vis får jätteklockan att se lite mindre ut.
Dambankrånarur
FemmefatalDambankrånarur
Jag tycker den gör sig riktigt bra på det ljusblåa du har! Givet till sommaren om du frågar mig![]()
Jag tycker den gör sig riktigt bra på det ljusblåa du har! Givet till sommaren om du frågar mig![]()
Känner mig sviken...
Köp!Säljes - Hublot Big Bang 38 mm Fire Engine Red
Hej KS! Hublot Big Bang 38 mm ref. 361.HR.8120.LR.1104, från 2010. Med ytterbox och papper (ingen innerbox). Batteridriven, diamanter och den röda färgen gör den här klockan till en vinnare. Lys upp din vardag, klipp denna Hublot! Modellen bärs väldigt likt hur en vintage-sub i 39 mm sitter på...klocksnack.se
Haha, känner igen mig i den beskrivningen. Därför min ligger inlåst för tillfället...Jag förstår det @Aurum, men det behövde göras, för mitt bästa. 38 mm Big Bang är verkligen den nya grejen och jag blev omåttligt populär med den på handleden, till den grad att det blev ett stort problem. Du om någon förstår nog.![]()
Känner mig sviken...
Köp!Säljes - Hublot Big Bang 38 mm Fire Engine Red
Hej KS! Hublot Big Bang 38 mm ref. 361.HR.8120.LR.1104, från 2010. Med ytterbox och papper (ingen innerbox). Batteridriven, diamanter och den röda färgen gör den här klockan till en vinnare. Lys upp din vardag, klipp denna Hublot! Modellen bärs väldigt likt hur en vintage-sub i 39 mm sitter på...klocksnack.se