• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är DU? (Poll)

Jag är...


  • Totala väljare
    743

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Konstigt att jag skulle kunna sitta i riksdagen men ändå inte köpa på systemet :(
Jag predikar inte och dricker själv alkohol men ibland undrar jag varför inte åldersgränsen (både för att köpa på lokal och från SB) är mycket högre. Samtidigt ska inte de som kan sköta sig och sitt intag straffas. Detta är en diskussion som kan hålla på i evigheter dock.
 

ScubaKing

Audemars
Jag predikar inte och dricker själv alkohol men ibland undrar jag varför inte åldersgränsen (både för att köpa på lokal och från SB) är mycket högre. Samtidigt ska inte de som kan sköta sig och sitt intag straffas. Detta är en diskussion som kan hålla på i evigheter dock.


Du tror man skulle undvika problemen genom att höja åldern på alkohol till säg 35 år?
 
25 år gammal.. när man var yngre trodde man att man skulle vara "vuxen" vid den här åldern. Men kommer fan aldrig bli vuxen i huvudet :cigar:
 

ScubaKing

Audemars
Bli inte en trist viktig-petter pettimeter nu, det jag skrev är ett ord som visar på respekt och glädje över en händelse eller åstadkommelse. 5 barn är stort. Oavsett var man bor på jorden och vilket språk man talar. Se globalt istället för att låta som en gränsdragande bakåtsträvare.


Missade du vad jag skrev ovan eller ?? o_O
 

Räven

Cartier
Jag är 38 och får visa leg nio gånger av tio på Systemet.

Jag älskar att lägga mig tidigt.

ed58c338d897c7384dde737483a1302d.jpg
 
Topp