Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror egentligen att jag helst vill ha en 126600, men gillar inte cyklopögat riktigt, och då känns det som att jag landar på 126660.
Sen är det ju något visst med att veta att jag kan förutsätta att klockan håller när jag ligger och drunknar (och tokkrossas) på 3900m djup... ;-)Grattis till häftig klocka! Lustigt det där, jag föll för 126600 just för att den hade fått cyklopen.![]()
Enig! Jag får ju stanna redan vid 1220 m, men eftersom mitt dykcert bara gäller till 18 m känner jag ändå att marginalen är god nog.Sen är det ju något visst med att veta att jag kan förutsätta att klockan håller när jag ligger och drunknar (och tokkrossas) på 3900m djup... ;-)
Grattis!Slog till på en svart 126660 igår. Begagnad, men oanvänd anno 2021. Priset var skäligt (inte att förväxla med billigt) så det gick inte att motstå. Får nog sälja av lite annat dock, så håll koll på forumet... ;-)
Den är galet snygg får jag lov att säga, plus stor och tung som en ståldank.
Detta ger ju mig ingen plats i kön hos AD, men nu har jag iaf det närmsta jag tycks komma en personlig grail. Tror egentligen att jag helst vill ha en 126600, men gillar inte cyklopögat riktigt, och då känns det som att jag landar på 126660.
Håller med! Tack.Grattis!
Da har du det du vill ha idag istf att fortfarande vanta pa nagot som kanske aldrig kommer och kan ha kul med din klocka.
Priset du betalade kommer du glomma bort,och om 5ar sa var det formodligen billigt.
Livet ar for kort for att inte fa som man vill,vanta for lange,eller vara utan nagot man verkligen vill ha.
Trevlig Torsdag!
Oooh Grattis! Snyggt
Jag har bara bra erfarenheter av de gångerna jag har fått lägga handpenning. Känns som att det är mer safe att man får något dåHar varit i kontakt med en auktoriserad återförsäljare för Rolex angående en explorer 226570. Försäljaren ville ha en handpenning för att sätta mig på listan och hav mig en ungefärlig tid för att klockan skulle levereras.
till frågan då..
Lägger man en handpenning så får man väl ändå anta att säljaren står till vad han/hon sagt och levererat den klockan jag vill ha vid den tidpunkten som sagts?
i övrigt tycker jag det är ett bra system med handpenning. På så vis försvinner de ”oseriösa” köparna. Om det nu finns några såna kvar som sätter sig på kölistorna.
Jag lade handpenning (20%) pa en Daytona med lofte om leverans inom ett ar. Saljare var en AF i Stockholm om det spelar nagon roll.Har varit i kontakt med en auktoriserad återförsäljare för Rolex angående en explorer 226570. Försäljaren ville ha en handpenning för att sätta mig på listan och hav mig en ungefärlig tid för att klockan skulle levereras.
till frågan då..
Lägger man en handpenning så får man väl ändå anta att säljaren står till vad han/hon sagt och levererat den klockan jag vill ha vid den tidpunkten som sagts?
i övrigt tycker jag det är ett bra system med handpenning. På så vis försvinner de ”oseriösa” köparna. Om det nu finns några såna kvar som sätter sig på kölistorna.
Jag lade handpenning (20%) pa en Daytona med lofte om leverans inom ett ar. Saljare var en AF i Stockholm om det spelar nagon roll.
Klockan levererades som utlovat. Dessutom med en fin rabatt da Rolex passade pa att hoja sina priser 14-15% medan jag vantade. Inget snack om att jag skulle betala "nya" priset utan det pris som gallde vid avtalets ingang vad det jag fick betala. Precis som det ska vara.
Har har jag fatt forslag pa att lagga 100% av priset " Och sa far du nasta klocka som kommer in"
Jaha nar ar det da? "Eh.....det kan vi inte svara pa"...Sa det blev ingen affar dar. Dessutom sa forlorade den AF Rolex vid arsskiftet....
Sa jag tror du kan vara sa trygg som mojligt under dessa premisser givet att det galler en handlare i Sverige. Givetvis kan leveranstiden andras,men en klocka kommer du fa alt handpengen tillbaka om du valjer att inte vanta.
Som info sa ville man inte ha handpeng pa den klocka jag bestallde i fjol.........