• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur många aktiva är vi på KS????....

Cirka en timme om dagen, beror på hur trycket är i skolan med. Tentavecka är antagligen = mer KS :mrgreen:

Minst två timmar/dag. Räknar med att det blir mindre när jag flyttar hem om ett par månader då jag förhoppningsvis kommer ha mer att göra på kvällar/helger.

Jag är inne ca en timme om dagen skulle jag tro.
Men det blir många inloggningar per dag, så kallade micropauser på firman :D

Mvh Tommy

Kollar KS minst ett par ggr i timmen via Tapatalk....stört?! :)
Skriver ganska lite pga tidsbrist på jobbet och full fart hemma på kvällarna men försöker skriva och kommentera när tid finns!

Skulle ALDRIG I HELVETE våga klocka hur många timmar jag spenderar här... ;)

Effektiv tid kanske 15-30 min om dagen, men jag brukar vara inne på ks när jag har andra saker att göra. Mest för att hålla statistiken uppe så våra kära admins blir glada :mrgreen:

Hmmm. skrämmande att tänka på eg.
men jag kollar nog KS ca 10ggr/dag så det blir nog minst 1h/dag vissa gånger mycket mycket mer.

Gissar på att jag snittar ca 3 tim/dag, dvs ca 20 tim/vecka... Och så undrar man vad frugan klagar om! :shock:

Tapatalk gör att jag kollat ofta. I princip varje gång man har en stund över och tar upp telefonen, kollar mailen, kollar en nyhetssida och klocksnack. Och mellan gångerna så surfar man mer eller mindre planlöst mellan klocksidor. Förvånande att man reder ut jobbet och familjelivet :)

En timme om dagen stämmer kanske. Blir ju en jäkla massa snabbkollar i telefonen under dagen samt en längre på kvällen....hmm....blir kanske mer än en timma..:-/

Daviden har säkert sanningen, får vi facit? :)

Med alla småvisiter via Tapatalk, så blir det nog allt mellan 30 min - 1,5 timme per dag.
Mycket produktiv tid som går till spillo... :?
Men man lär sig mycket! Och ha-begäret vet snart inga gränser!

Tillbaka
Topp