• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur många aktiva är vi på KS????....

Re: Sv: Hur många aktiva är vi på KS????....

Minst en timme om dagen, plus all tid som går åt till foto mm för att kunna posta nåt skoj ibland... :)

Jag tillbringar nog för mycket tid här. Det loggas in och ut ett par ggr om dagen. Låt oss säga ca 90min om dagen, då man surfar runt de olika avdelningarna, läser gamla poster och kikar på foton. Tror att det ändå jämnar ut sig över en vecka, då det inte är varje dag man sitter så länge. :)

Det enda jag kan utläsa av detta är att vi är en sorglig skara!
Vi som redan har äktenskap/sambo/särbo som fortfarande håller trots eoner av tid på KS kommer nog att klara oss.
Men ni som inte har någon redan och tillbringar all er vakna tid här. Det finns tyvärr inget hopp.... det är nog tyvärr helt jävla kört! hehe

Lägger gissningsvis 3h-4h per vecka, postar inte speciellt mycket.
Suger åt mig kunskap som en svamp dock! :cool:

Sitter och läser varje dag.. så blir ju ett par timmar i veckan.. kanske runt 4-5? Skriver dock mer sällan då jag känner att jag är för oinsatt ännu men det kommer.

Facit på enskilda användare har jag inte, men Tapatalk används sjukt flitigt.
I januari skickade klocksnack.se ut totalt 341598 sidvisningar via Tapatalk.

Tillbaka
Topp