Vet inte vad du pratar om!Profilbilden säger allt eller..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad du pratar om!Profilbilden säger allt eller..?![]()
”Min största rädsla i livet är att när jag dör så kommer min fru att sälja mina klockor för det pris jag berättade att jag köpte dem för.”
Såhär.1. Döljer man det för sin partner så är man sjuk i huvudet
2. Folk vill absolut inte lyssna på någon som pratar om klockor. Om de nu inte ställer frågor.
Jag varken döljer eller snackar om det.
Nämen @Affe då, dags att lägga alla papperen på bordet. Bjud på en romantisk middag och bikta digNja...helt ärlig och öppen är man väl inte mot Los Tantos! Något falskt kvitto här och något fel pris där! Men så länge man ser till att betala alla räkningar och köpa den mesta av maten här hemma så är det fritt fram
!
Falskt kvittoNja...helt ärlig och öppen är man väl inte mot Los Tantos! Något falskt kvitto här och något fel pris där! Men så länge man ser till att betala alla räkningar och köpa den mesta av maten här hemma så är det fritt fram
!
Lite samma faktiskt. Kanske bara nämner varannan klocka som kommer in. Eftersom ”alla ser likadana ut” så brukar det funka.Döljer det mest av allt för min fru...![]()
Du menar fruktsallad?Nämen @Affe då, dags att lägga alla papperen på bordet. Bjud på en romantisk middag och bikta dig![]()
Ni som döljer grejer för era partners..
Gjorde ni samma med mamsen när ni var yngre? Fundera på det en stund.
Skriver man falska kvitton så...Skillnad på att dölja eller låta vara lyckligt ovetande. Detta gäller såklart inga ”riktiga/viktiga” saker då.. som när kvinnliga kollegan vek ut sig på julfesten, det kräver ju transparens på ett annat plan.
Skriver man falska kvitton så...![]()
Eller att skapa falska klockannonser under alias för att kunna visa sin respektive.Så illa behöver det väl inte bli nej, känns rätt främmande
Jag springer inte heller hem och berättar direkt vad jag köpt och för hur mycket. Ofta för att jag vet att intresset inte finns.Så illa behöver det väl inte bli nej, känns rätt främmande
Men den här grejen med medelålders män att ljuga och dölja saker för sina partners och skratta gott med andra gubbar. Den stör mig. Men förklarar också höga antalet skilsmässor osv.![]()
Njae kanske en hummersallad funkar bättre.Du menar fruktsallad?