Nu är du ju uppenbar expert på ämnet så jag vet inte vad jag skulle kunna tillföra i ämnet men att jämföra med en stålsub är kanske lite vågat.
Rörande C24 har du både valutaeffekt men också en drös handlare som hoppas på ”än är inte sista idioten född”.
Lägg där till att handlaren kommer kunna erbjuda garantier vilket du som privatperson inte kan.
Och låt oss understryka - din klocka är inte ny. Möjligen nyskick.
Du hittar nog gråhandlare här på forumet som annonserar dem för 150.
Det var en kommentar på ditt påstående om att ingen kan gå in i en Rolex AD på en flygplats och tjäna pengar på att köpa en Rolex - ”för då hade ju alla kunnat göra det”. Står du fortfarande bakom det? Jag underströk att klockan jag köpt inte är åtråvärd. Så att du nu menar att jag likställer den med en Submariner i stål är märkligt.
Till din fråga om vad du kan tillföra. Ja, som jag frågade tidigare. Vilka handlare som du syftade på säljer 126331, år 2025, oanvända, för 150,000 kr?
Angånde valutaeffekten med den nyligen stärkta kronan är priserna i SEK på sitter som crono24 naturligtvis justerade för detta. Så jag förstår inte riktigt den relevansen.
Du verkar vara lite väl påläst för att för första gången i ditt liv precis ha besökt en Rolex-AD
Haha!
Du verkar vara lite väl påläst för att för första gången i ditt liv precis ha besökt en Rolex-AD
Haha!