Schaffenhausen
Basic
Tack! Du har rätt, den är köpt 2017 men är från 2016. Får göra en editBra, bred och fin samling. Har du bara köpt skx:en i år eller är den verkligen tillverkad i år? Jag trodde Seiko lade ner produktion 2016.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Du har rätt, den är köpt 2017 men är från 2016. Får göra en editBra, bred och fin samling. Har du bara köpt skx:en i år eller är den verkligen tillverkad i år? Jag trodde Seiko lade ner produktion 2016.
Subben från 1970, Explorer I från 1991 och Panerai och Sinn från 2016Två från 2016
En från 1991
En från 1970
Vem som är vem får ni lista ut själva
Pannan kom idag. Tack @Holmqvist för en trevlig affär!
Under ständig förändring känns det som...fast en är alltid kvar.
Jag är GRYMT nöjd med SM300:an, den är helt enkelt underbar! LV'n är bara 1mm större men SM300 bärs nätt som bara den men har en fin närvaro på armen.Trevligt dyktema! Är du nöjd med den nya Seamastern? Ser ju riktigt trevlig ut. Hur är den i storlek jämförd med grön subben?
Ja det där är nog en Sinn 856. Pm:a om du vill sälja nångång.
Min och min frus samling. Sjöö Sandström, Omega Aqua Terra x 2, Tag Heuer Carrera, Sinn 856 (?), Seiko 5 diver, Seiko skx007, Seiko monster, Citizen eco drive, Tissot nånting.
Dessa 3 funkar till det mesta
Rolex 116500
Rolex 116610LV
Omega SM300 ”1957 trilogy”
Den tudorn är förjävla fin!Såhär ser den ut just nu
DS från 60-talet
Heuer Carrera re-edition sent 90-tal
Tudor 7929 från -57
Beater Seiko, osäker på årtal....
Den tudorn är förjävla fin!
Du får se till att repa upp armbandet ordentligt bara, så det matchar urtavlan
Skådar mitt ena öga en paneraikopia?Här är min samling, fattas en eller ett par klockor.
kanske är en homage?Skådar mitt ena öga en paneraikopia?
Nej. En kopia på pam721. Om inte en äkta 721a.kanske är en homage?
Bra trio, och riktigt vacker UG!!
Omega FOIS
CWC RN Diver Issued
Universal Geneve Dual Time
Mer en trio än samling men det börjar ta sig
Tvärkopia.Nej. En kopia på pam721. Om inte en äkta 721a.
Ett tips redigera inlägget ta bort kopian, så får du en bättre start på KS.Här är min samling, fattas en eller ett par klockor.
Jag vet. Försökte vara diplomatisk.Tvärkopia.
fast till smoking krävs nog att du har samma yrke som din avatarDessa 3 funkar till det mesta
Rolex 116500
Rolex 116610LV
Omega SM300 ”1957 trilogy”
Det är jag på bilden...look closerfast till smoking krävs nog att du har samma yrke som din avatar
Då är vi kollegorDet är jag på bilden...look closer
Stämmer bra. En homage från Timefactors, PRS Italian LEkanske är en homage?
De som säljer den vill nog gärna kalla den för det. Det är en kopia av pam721.Stämmer bra. En homage från Timefactors, PRS Italian LE