Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snarare KABOOM
Dax för en GTG med en AP på bordet. Jag är lite sugen...Delvis klassisk, delvis spretig.
Mest möglig.
Svinbra!!
passar till fiberpäls.Bild på en äkta (tagen från nätet)
Såhär ser den ut just nu
DS från 60-talet
Heuer Carrera re-edition sent 90-tal
Tudor 7929 från -57
Beater Seiko, osäker på årtal....
Damn. En riktigt fin gentlemanna-samling, kanske vi kan kalla den?
Smokin’
Den Carreran är så bra, är det moccatavla? Om bandhornen hade varit liiite kortare hade proportionerna varit helt perfekta.
Hahaha! Damn! När du har rätt så har du rättDamn. En riktigt fin gentlemanna-samling, kanske vi kan kalla den?
Bruce Wayne by day, Batman by night!
Mindre än en månad senare är det nytt i rullning:
Nuläget. Det kommer nog ske lite förändringar nästa månad.
Snyggt!!
Va inte ledsen för det. En alldeles utmärkt klockaÄr ganska oinspirerad sen en tid tilllbaka, men denna får mest tid på armen.
Tack kompis. Älskar den!Va inte ledsen för det. En alldeles utmärkt klocka
Vilken grym trio, inspirerande!
Smokin’
Jäkligt mäktig Blanc P, vad är det för ref?Mindre än en månad senare är det nytt i rullning:
Köpte kolfibermodellen för att jag inte hittade den svarta, sedan hittade jag även den.
Svart är kul
Sommarbeatern.
Kvartsdykarna.
Reseklockan
Den som är jobbigast att ta av.
https://klocksnack.se/threads/blancpain-fifty-fathoms-tribute-to-mil-spec.80028/Jäkligt mäktig Blanc P, vad är det för ref?
TokMina finaste ur i samlingen
Har dj:n grön urtavla? Ser ut som british racing green. Oförskämt coolt.Mina finaste ur i samlingen
Dags att skaffa utgifter!Mina finaste ur i samlingen
Dags att skaffa utgifter!
Har dj:n grön urtavla? Ser ut som british racing green. Oförskämt coolt.
Tackar tackar! Javisst, tavlan är british racing green.
Ska du sälja, kom ihåg vem som gissade rätt på färgen.Tackar tackar! Javisst, tavlan är british racing green.
6 månader är ju riktigt länge, grattis!Bara dessa 2 för tillfället Men båda ska bytas ut. Jag bara Kan inte behålla ut mer än 6 månader!
Haha! Jag kämpar på!6 månader är ju riktigt länge, grattis!
Ommålad om jag inte minns fel.Ska du sälja, kom ihåg vem som gissade rätt på färgen.