Snyggt case/box, vad är det för märke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara kasta rolex och omegan i lådan det skär i kroppen
Nja snarare den fina ds'n, Sub och PO är ju dussinklockor...Och en sprillans ny svart Bolm.
Forumets äldsta!Nja snarare den fina ds'n, Sub och PO är ju dussinklockor...
"Näst" äldsta...Forumets äldsta!
Vad var det nu för serienummer på den..."Näst" äldsta...
Kommer inte ihåg och kan inte hitta bilden, men det var iaf jåttelågt...Vad var det nu för serienummer på den...
Beror på att en del siffror är så slitna att de inte syns.Kommer inte ihåg och kan inte hitta bilden, men det var iaf jåttelågt...
De syns, om inte annat så talar det ju även för en viss ålder...Beror på att en del siffror är så slitna att de inte syns.
Fullt i lådan, får bli ny låda eller att börja rotera, hmm...
Snyggt case/box, vad är det för märke?
Mums på lwcSpridda skurar.... BBBB behöver lite polish vet....
Wow, den gamla Omegakronografen måste du lägga upp i vintageavdelningen med fler bilder och berätta lite om. Ser riiiktigt fin ut!I samlingen har jag en kombination av Tissot Jubileum, Moonwatch, Seamaster och en unik Omega från 1942 med kaliber 33.3. Den har ingen modellbeteckning eller referens, eftersom den är gjordes tidigare än -50 talet har enbart ett boettnummer.
Vad är det för band på skx009? Riktigt snyggt!
Status in i 2018, innan året är slut ska kudden till höger täckas av nåt dressat och/eller nåt guldigt. Kanske en reverso, tank eller vintage omega tänker jag just nu.
Tack! Köpt här på forumet faktiskt. ett canvasband från Feskarn.Vad är det för band på skx009? Riktigt snyggt!
Blå/vita bandet på tudorn, vart kommer ifrån ? Gillar designenSpridda skurar.... BBBB behöver lite polish vet....
Blå/vita bandet på tudorn, vart kommer ifrån ? Gillar designen
Aha, då jag inte äger tudor så får jag kanske leta vidare efter det perfekta natotOriginal till BBBB Riktigt snyggt..
Kom med uret... Special utgåva för den modellenBlå/vita bandet på tudorn, vart kommer ifrån ? Gillar designen
Önskar man kunde komma ner till runt det antalet!Ordning i lådan!
Just do it!Önskar man kunde komma ner till runt det antalet!
Det här är inte ens alla ...
Stilfullt, en Swatch är alltid rätt !
Kvarts hela vägen.